Barneveld16290

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met emailen naar Hp servers

Goedeavond Vodafone.

Sinds een week of 2 heb ik problemen met emailen naar mijn printer via de Vodafone smarthost (smtp server). Normaal gesproken print ik van facturen e.a. Door een mail te sturen naar mijn HP eprint adres die aam mijn printer thuis staat gelinkt. Echter werkt dit niet meer. Hier staat de melding

This is the mail system at host authsmtp.vodafone.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: host onramp02.hpeprint.com[15.240.34.2] said: 550
5.7.1 Command rejected (in reply to end of DATA command)

Echter heeft dit altijd gewerkt, en als ik het met een hotmail of gmail smarthost doe werkt het gewoon. Lijkt op een communicatieprobleem tussen jullie email server en die van HP. Zouden jullie hier eens naar willen kijken??

Alvast bedankt voor de input en hoop wat van jullie te horen.

Mvg Robert
3 Reacties 3
xevious

Stamgast
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ik zie daar een 550-melding. Volgens de Voda-server ben je geblocked vanwege spam, dus. Iemand moet een filter aanpassen om jou weer lekker te kunnen laten printen. Die iemand vind je niet hier op het forum, maar via de Klantenservice... En dan nog moet je bidden dat je iemand treft die je begrijpt en een ticket voor je inschiet. Ik persoonlijk heb altijd ruzie met de Klantenservice vanwege hun incompetentie...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals aangegeven door xevious kun je dit melden via onze klantenservice. Via het forum kunnen we hier helaas niet naar kijken. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic