Hallo,
De My Vodafone app doet het voor een lange tijd niet, ik moet ook telkens inloggen om mijn verbruik te bekijken
Als ik inlog, dan bekijk ik mijn verbruik, sluit ik de app
Morgen kijk ik dan weer, moet ik weer inloggen! Ik vind het zelf wel een beetje irritant worden, ik krijg ook steeds de melding: De Vodafone app is even stuk! Daarom werkt de app niet zoals je het gewend bent(Maar dan in het Engels)
Dit is al best lang zo(1 maand) en ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Met vriendelijke groet,
Kabeer Sehgal
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Team Pikachu
Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞
Hi @Team Pikachu
Hmm, irritant dat je continu opnieuw moet inloggen in My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat het al een poosje speelt. De kortste klap is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat hiervoor een onderzoek aangemaakt kan worden. Deze mogelijkheid heb ik helaas via deze weg niet.. 😞
@Moath98 Pretty annoying that you don't have access to the App at the moment. I'm sorry!
Please update your profile with your zipcode, housenumber, phone number so I can escalate this to another department. Thanks in advance.
I am a Tourist and currently abroad, any other solutions to fix this, my line is prepaid.
@Moath98 Ah, okay! How long do you stay in the Netherlands? Unfortunately the only workaround is to use My Vodafone in the browser instead of the app.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.