TRV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen Multisim

Hallo,

Ik heb vorige week bij mijn huidige abbonement een losse multisim besteld voor mijn iPad en deze gisteren ontvangen. Deze heb ik gisteren geactiveerd en in de loop van de ochtend kreeg ik ook verbinding met mijn iPad, echter als ik nu van mobiele data gebruik wil maken krijg ik de melding: U hebt geen abbonement op een mobiele dataservice. Wat hiermee te doen?

Daarnaast heb ik nog een (veel groter) probleem, sinds de iPad verbinding heeft met het netwerk heeft mijn iPhone dat niet meer. Er staat nu in beeld: geen service. Waardoor ik nu helemaal niks meer kan met mijn iPhone(!).

Als ik met een vaste lijn het 0900 nummer van Vodafone bel krijg ik geen optie te horen die mij (mijns inziens) hiermee verder kan helpen, wat te doen?

Gr. Thomas
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Thomas, ik denk dat er iets mis gegaan is de activatie van de simkaarten. Het klinkt alsof je multisim is geactiveerd als vervangende sim op je nummer, niet als aanvullende.
Ik kan me daar iets bij voorstellen dat dat gebeurd is als de multisim telefonisch is geactiveerd ipv via de My Vodafone pagina.

In short: bel even de klantenservice en kies de optie voor abonnementsvragen. Mocht je niet goed uitkomen dan verbinden mijn collega's je direct goed door. Als je uitlegt dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan met de activatie van je multisim en dat die mogelijk als "simwissel" is doorgevoerd, dan is het probleem denk ik zo gevonden en opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic