coldejong

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen HTC One X

Goedemorgen,
 
Mijn HTC kampt met nogal wat problemen:

-GPS is met tracking zeer onnauwkeurig, swiped als het ware heen en weer
-WiFi points zijn redelijk zwak in vergelijking met andere devices
-Wanneer ik WiFi hotspot aanzet verdwijnen de opgeslagen WiFi netwerken (zeer irritant)
-Als het toestel oplaadt reageert het touchcscreen veel slechter (Tijdens snel typen reageert het toestel niet snel waardoor vaak wordt gedacht dat het scherm vastgehouden wordt)
-Wanneer muziek wordt afgespeeld met de standaard app stopt soms spontaan de muziek
-Automatisch overschakelen van WiFi naar mobiel netwerk duurt letterlijk minuten

Kampen er meer mensen met deze problemen?
Zijn er oplossingen voor?
6 Reacties 6
Ties

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb ook veel last van het GPS probleem....in de auto als ik 80 rij springt hij tussen de 30 en 220 km/h....dit is niet zo fijn ivm afstand tot flitspaal.
Overschakelen van WIFI naar G gaat ook niet o snel als mijn vorige desire....
Ik heb contact gehad met helpdesk van HTC en die geven aan dat updtae 4.0.4 moet helpen, omdat alleen vodafone klanten hier last van hebben, andere aanbieders hebben update al vrij gegeven en problemen waren daarmee opgelost...
 
 
DUS VODAFONE PLEASE RELEASE
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
beetje makkelijk antwoord wel, da ze altijd overal maar een firmware update voor moeten uitbrengen. afschuiven 😛
allebei een branded toestel trouwens? anders kun je de update toch sowieso downloaden?
ik hoop iig voor jullie da de update snel komt. of jellybean, dat zou helemaal mooi zijn.
smitdick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb problemen met de gps, de navigatie werkt alleen met telefoonsignalen en de satelieten kan hij al helemaal niet vinden. Mijn positie verspringt met 1000 meter verschil. Absoluut niet mee te werken, ik ben zwaar teleurgesteld,
Ook op 3G is het toestel megatraag , de een na de andere communicatiestoring t met Facebook en alleen met wifi schijnt alles te werken naar behoren. Ik heb al jaren een HTC en Vodafone maar hier heb ik echt spijt van.Wat kan hier de oorzaak zijn ? Antenneprobleem wellicht ?
mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het zijn allemaal bekende HOX problemen. Als je geluk hebt dan heb je nergens last van, als je pech hebt van alles wat 😞
Ik heb zelf alleen last van m'n GPS, probeer deze eens als je WiFi uit staat. Bij mij werkt die dan een stuk nauwkeuriger maar is het nog niet 100%. Ik hoop dat de nieuwe update het probleem oplost anders gaat het toestel naar de reparatie.
smitdick

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bekende problemen ?
Helemaal schandalig dan, was gister met mijn toestel, 4 weken oud, bij de vodafonewinkel, hun oplossing nieuwe sim werkte niet, oplossing 2. Toestel opsturen en 10 dagen kwijt, nee meneer een leentoestel daar doen wij niet aan, pardon?
Een splinternieuw toestel en dan kapot? Dit slaat werkelijk helemaal nergens op, omruilen dat toestel en bij HTC zien ze maar wat ze er mee doen. Vodafone hult zich in stilzwijgen,ook hier op het forum.  Ik zit al 6 jaar bij vodafone maar wat heb ik een spijt dat ik weer verlengd heb.
 
mickey32

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@ Smitdick
 
Ja google maar naar al deze afzonderlijke problemen. Je zult er op vele fora en website wel wat van terugvinden. Maar vergis je niet, de HOX heeft echt niet meer of minder problemen dan een gemiddelde andere smarthphone hoor. Van de 100 kopers zijn er 99 gewoon gelukkig met hun toestel. Maar diegene met problemen weten hun weg naar de verschillende website en fora gewoon goed te vinden. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic