MattLodge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met pre-paid

Hi there, ik ben het vertalen van dit van Engels naar Nederlands gewoon voor het gemak.

Ik had opnieuw in rekening gebracht mijn pre-paid data pakket voor de 00:00 deadline heb ik, en het pakket niet te verlengen, begon ik steeds in rekening gebracht voor mijn gegevens gebruik de volgende dag als voorheen, het vernieuwt, alleen te horen wanneer al mijn krediet is gebruikt voor gegevens en het pakket was niet Active. Dit is de tweede keer dat dit is gebeurd en ik ben niet gelukkig! Waarom heeft het niet opnieuw opladen na de deadline? Gelieve te helpen!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi MattLodge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit soort vragen kan je het beste stellen aan de klantenservice van Vodafone.
Je kan het best een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je er misschien een passende antwoord op geven. Wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken 😞

Er kan natuurlijk van alles aan de hand zijn. Niet voldoende saldo of toch niet een automatische verlenging. Daarom is het zo moeilijk om daar een passende antwoord op te geven en is het aanspreken van de klantenservice wel het beste. Bellen kan ook via 1200 optie 9 of via 0800-0094 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / za 08.00 - 18.00 uur).

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi MattLodge
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit soort vragen kan je het beste stellen aan de klantenservice van Vodafone.
Je kan het best een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen in het systeem kijken en je er misschien een passende antwoord op geven. Wij als klanten onder elkaar kunnen niet in het systeem kijken 😞

Er kan natuurlijk van alles aan de hand zijn. Niet voldoende saldo of toch niet een automatische verlenging. Daarom is het zo moeilijk om daar een passende antwoord op te geven en is het aanspreken van de klantenservice wel het beste. Bellen kan ook via 1200 optie 9 of via 0800-0094 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / za 08.00 - 18.00 uur).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Did you contact our Customer Service @MattLodge?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic