darren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met online bestelling

Ik heb vandaag geprobeerd een 2jr sim-only abonnement te bestellen. Dit lukt me niet online - ik kon niet verder dan het eind overzicht pagina komen, dus heb ik niet op 'een bevestiging' knop kunnen drukken - en zo werd ik geadviseerd (via online chat assistant Chloe) om de gratis telefoon nummer te bellen te controleren of een bestelling inderdaad geplaatst was. Eerst moest ik 10 minuten in de rij wachten en toen heb ik een mevrouw op het telefoon gekregen die helemaal niet hulpzaam was - ze luisterd niet en gaf mij gewoon een standard aantwoord terug (nadat ze heeft mijn rekeningnummer genomen???....). Volgens haar moet ik wachten tot morgen om 'te kijken of het bestelling' gelukt is - en wat dan??? De lijn werd voortijdig gebroken, zonder reden, dus weet ik het niet meer. Is dit echt de klanteservice van vodafone?
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Darren, het is op dit moment ontzettend druk aan onze telefonische klantenservice in verband met de iPhoneverkoop, maar dat is uiteraard geen excuus om slecht te luisteren. Mijn collega's horen met je te bekijken of de order gelukt is en duidelijk aan te geven wat ze wel of niet zien in ons systeem.
Mocht dat in dit geval niet zo gebeurd zijn, onze excuses.
Ik kan zelf je bestelling niet controleren. Ik raad je aan nogmaals te bellen. Ik ga ervan uit dat je dit keer gewoon netjes geholpen wordt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic