Cubbie2509

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem SPlanner S5

Goedenavond

Ik heb een samsung s 5 en gebruik deze met veel plezier. Ook voor mijn werk is het een toptelefoon. Nu heb ik alleen een probleem met de app S Planner. Als ik een afspraak erin zet dan slaat hij deze gewoon op, maar als ik een ander contact in de afspraak zet, zodat hij of zij deze ook per email binnen krijg, dan geeft de planner aan dat die persoon een uitnodiging krijgt toe gestuurd, maar in werkelijk gebeurd dit niet. Niemand krijgt dan de uitnodiging binnen.

Nu heb ik geprobeerd zelf het probleem op te lossen, maar helaas....... niet gelukt.

Wie kan mij helpen?

Mike
5 Reacties 5
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Cubbie2509,

Ik heb het zojuist even uitgeprobeerd met mijn Samsung Galaxy S4 Mini en hier werkt deze functie wel. Ik heb even een aantal vragen waarmee u misschien kunt achterhalen waar het probleem precies ligt.

1. Welke stappen heeft u doorlopen om het probleem op te lossen?
2. Heeft u een stabiele Mobiele/WiFi internet verbinding op uw Samsung Galaxy S5?
3. Heeft deze functie voorheen wel gewerkt?
4. Heeft u recent een update gehad naar Andriod Loilipop 5.0?
5. Is er nog belangrijke informatie die u denkt dat belangrijk is om dit probleem op te lossen?

Verder wil ik u nog even mee geven dat Samsung waarschijnlijk meer ondersteuning kan geven dan de gebruikers op dit forum. U kunt bijvoorbeeld live-chatten, e-mailen of bellen met de klantenservice van Samsung. Om in contact te komen met Samsung surft u even naar de volgende website: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html

Met vriendelijke groet,
MrMister

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Cubbie2509

Ik zal je ff vernoemen zodat je ook een melding krijgt dat er hier nog een bericht voor je klaar staat. 😉
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste Maartje,

Ik wist niet dat deze toevoeging zorgde voor een melding bij de persoon waar ik een bericht achterlaat.

Bedankt voor de informatie en zal het nu in de komende berichten toepassen.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen probleem MrMister ! Goed bezig 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic