Vorige maand ben ik overgegaan naar Vodafone als provider omdat mijn oude telefoon provider geen e-sim had mogelijkheid had voor de nog aan te kopen Apple Watch Ultra 2. De overgang is gelukt, moest wel nog het lopende abonnement afbetalen en het huidige abonnement voor mijn iPhone is duurder nu. Dat heb ik op de koop toe genomen, alleen daarna ging het fout. Nadat ik de bestelde Apple Watch binnen had gekregen, lukte het activeren van OneNumber niet . Kreeg een foutmelding als ik one number wou activeren, en ook met hulp van de help desk ging het niet.
Melding: Oeps, er is iets misgegaan. OneNumber is unfortunately not bookable. The reason for this is that you cannot combine OneNumber with an other service you already booked.
De software van mijn iPhone 14 en de Apple Watch is helemaal ok en bijgewerkt. Daarna is voor mij is er een case aangemaakt, 13069137, dat lukt wel , maar op de een of andere manier lukt het de technische dienst niet om dit op te lossen. Waarschijnlijk geen hoge prioriteit , ook geen terugmelding . Alleen dat men er mee bezig is ....
Allemaal heel frustrerend, sinds 18-12-2023 niets meer vernomen van Vodafone ......
Navraag bij helpdesk levert alleen maar de melding op : "er wordt aan gewerkt".
Heeft iemand een idee om dit te bespoedigen ?