carusojob

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem Apple Watch Ultra2 aansluiten met OneNumber

Vorige maand ben ik overgegaan naar Vodafone als provider omdat mijn oude telefoon provider geen e-sim had mogelijkheid had voor de nog aan te kopen Apple Watch Ultra 2.  De overgang is gelukt, moest wel nog het lopende abonnement afbetalen en het huidige abonnement voor mijn iPhone is duurder nu. Dat heb ik op de koop toe genomen, alleen daarna ging het fout.  Nadat ik de bestelde Apple Watch binnen had gekregen, lukte het activeren van OneNumber niet . Kreeg een foutmelding als ik one number wou activeren, en ook met hulp van de help desk ging het niet.

Melding: Oeps, er is iets misgegaan. OneNumber is unfortunately not bookable. The reason for this is that you cannot combine OneNumber with an other service you already booked.
De software van mijn iPhone 14 en de Apple Watch is helemaal ok en bijgewerkt. Daarna is voor mij is er een case aangemaakt, 13069137
, dat lukt wel , maar op de een of andere manier lukt het de technische dienst niet om dit op te lossen. Waarschijnlijk geen hoge prioriteit , ook geen terugmelding . Alleen dat men er mee bezig is ....
Allemaal heel frustrerend, sinds 18-12-2023 niets meer vernomen van Vodafone ......

Navraag bij helpdesk levert alleen maar de melding op : "er wordt aan gewerkt".

 

Heeft iemand een idee om dit te bespoedigen ?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @carusojob, goedemorgen!

Er staat bij jou inderdaad een case open! Je hebt eerder gereageerd in dit topic en daar gaf je aan dat je een andere foutmelding kreeg te zien, namelijk ''serverfout''. Dit blijkt dus een andere foutmelding te zijn, namelijk 'OneNumber is unfortunately not bookable'. Ik heb zojuist een trucje uitgevoerd wat deze foutmelding bij een andere klant heeft opgelost. Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Start alvorens je een nieuwe aanvraag voor OneNumber probeert te doen even je Watch en toestel opnieuw op. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan moeten we helaas de case bij de technische dienst afwachten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @carusojob, goedemorgen!

Er staat bij jou inderdaad een case open! Je hebt eerder gereageerd in dit topic en daar gaf je aan dat je een andere foutmelding kreeg te zien, namelijk ''serverfout''. Dit blijkt dus een andere foutmelding te zijn, namelijk 'OneNumber is unfortunately not bookable'. Ik heb zojuist een trucje uitgevoerd wat deze foutmelding bij een andere klant heeft opgelost. Ik ben benieuwd of dit bij jou ook het geval is. Start alvorens je een nieuwe aanvraag voor OneNumber probeert te doen even je Watch en toestel opnieuw op. Mocht dit niet de oplossing zijn, dan moeten we helaas de case bij de technische dienst afwachten.

carusojob
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cecilia,

Dat trucje is helemaal het ei van Columbus. De aanvraag lukte nu wel en activatie is in behandeling ...
Nog even afwachten , maar het ziet er in ieder geval goed uit ... 
De bevestiging van de bestelling is binnen 
Het "trucje" van je zou denk ik in de database van de help-desk bijgevoegd moeten worden, zodat wanneer het weer voorkomt, die dit ook kunnen toepassen.
Maar in ieder geval bedankt voor je hulp bij het oplossen van dit probleem

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 980Oplossingen
  • 1086Likes

Super fijn om te horen @carusojob! Ik heb in de case gemeld dat de aanvraag is gelukt via deze weg, zodat er geen zaken langs elkaar heen gaan lopen. Alvast veel plezier met OneNumber!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic