timveenvliet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prive telefoon én werk telefoon combineren

Hallo,

Ik zou graag willen weten wat een goede oplossing voor mij is.

Ik loop altijd met twee telefoons op zak: een prive telefoon (Samsung Innov8, 4 jaar oud) met Sim Only Bel+SMS+Web abonnement van Vodafone die in mei van dit jaar afloopt, en een zakelijke telefoon (iPhone 4) met een abonnement van T-Mobile.Ik kan zakelijk 180 minuten bellen per maand, maar kom daar praktisch nooit aan.Tevens gebruik ik bijna nooit internet op mijn Samsung Innov8, dus betaal eigenlijk onnodig veel voor mijn huidige Sim Only abonnement.

Ik zou wel heel graag mijn huidige privé nummer willen behouden.

Nu is mijn prive telefoon zo goed als op, en ik weet niet wat voor mij nu de handigste / goedkoopste / beste oplossing is.

• Ik kan een nieuw los toestel kopen, Sim Only abonnement verlengen en weer met twee telefoons lopen.
  • Ik kan een prepaid sim nemen, (kan ik mijn huidige nummer dan behouden?) en mijn privé nummer doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon.
  • Iemand anders een idee?
Ben zeer benieuwd naar jullie input en ideeen hiervover.

Groet, Tim

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
timveenvliet schreef:

Nu is mijn prive telefoon zo goed als op, en ik weet niet wat voor mij nu de handigste / goedkoopste / beste oplossing is.

• Ik kan een nieuw los toestel kopen, Sim Only abonnement verlengen en weer met twee telefoons lopen.
  • Ik kan een prepaid sim nemen, (kan ik mijn huidige nummer dan behouden?) en mijn privé nummer doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon.
  • Iemand anders een idee?
Ben zeer benieuwd naar jullie input en ideeen hiervover.

Groet, Tim

Hoi Tim,
Welkom op ons Vodafone Forum! En meteen met zo'n goede vraag. Eerder gezegd ben ik ook wel nieuwsgierig naar de oplossingen die onze forum-leden weten te verzinnen.

Als je op je privé-nummer alleen bereikbaar wilt zijn is doorschakelen van je nummer is natuurlijk altijd een optie. Dat kan bij zowel abonnement als simkaart. Denk er wel aan dat je dan niet zelf kunt uit-bellen met het nummer, tenzij je toch weer met 2 toestellen op zak loopt :@
Er zijn ook toestellen op de markt waar je 2 simkaarten in kunt plaatsen, zgn dual-sim toestellen. Zo ben je voor 2 nummers via 1 toestel bereikbaar. Of een dual sim-adapter als extra op je toestel.
Zou dat misschien een goed idee zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic