Riniwest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prijzen oudere telefoons

Wanneer zakken de oudere iphones zoals de iphone 7 en 8 in prijs
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Riniwest
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je een glazen bol? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dat weten de mensen binnen Vodafone ook niet, kan ik je verzekeren.
Je zal zo nu en dan eens moeten kijken of de prijzen veranderen. Ga er maar vanuit dat het de komende weken nog niet zo zal zijn. Aangezien de iPhone 7 & 8 nu ook populair zijn geworden door de hoge prijzen van de nieuwe iPhone Xs (wat ik ergens ander heb gelezen). Maar goed, elke week even kijken op de site van Vodafone en rond kijken in de Vodafone winkels, dan komt er vanzelf een keer een prijswijziging.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Riniwest
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je een glazen bol? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Dat weten de mensen binnen Vodafone ook niet, kan ik je verzekeren.
Je zal zo nu en dan eens moeten kijken of de prijzen veranderen. Ga er maar vanuit dat het de komende weken nog niet zo zal zijn. Aangezien de iPhone 7 & 8 nu ook populair zijn geworden door de hoge prijzen van de nieuwe iPhone Xs (wat ik ergens ander heb gelezen). Maar goed, elke week even kijken op de site van Vodafone en rond kijken in de Vodafone winkels, dan komt er vanzelf een keer een prijswijziging.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Riniwest, wat Energieboy aangeeft klopt inderdaad. Dit soort informatie is bij ons vooraf niet bekend. Vodafone houdt de prijzen van concurrenten in de gaten en past de eigen prijzen waar nodig aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic