StefanC

Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Prijsverlaging eenmalige bijbetaling s6 edge

Ik zie net dat de prijs wat betreft de bijbetaling voor de s6 edge verlaagd is.
Toen ik hem had besteld, was het tarief voor de bijbetaling €224,99. Nu is het €194.99 bij precies hetzelfde abonnement.
Moet ik nu nog steeds die €224,99 betalen of wordt dit gewoon verlaagd? De bijbetaling wordt bij de volgende factuur pas in rekening gebracht.
Ben benieuwd of iemand op dit forum me daar iets meer over kan vertellen!

Alvast bedankt.
13 Reacties 13
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @StefanC,

Hoe heb je besteld? Is dit in de winkel geweest dan dien je terug te gaan naar de winkel. Heb je het besteld via de klantenservice dan raad ik je aan even contact op te nemen met de klantenservice met de afdeling verkoop. Ik weet niet of zij hier iets in kunnen betekenen maar wie niet waagt wie niet wint.

Groetjes Stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
StefanC
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb via internet besteld. Ook dan gewoon even contact opnemen met de afdeling verkoop?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Is inderdaad even het beste contact op te nemen met de bepaalde afdeling of klantenservice. Misschien dat zij het abonnement kunnen aanpassen voor je.

Succes! Laat je het ons weten hoe het gegaan is?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@StefanC , is het nog gelukt? SamsungExpert had nog gevraagd of je laat weten hoe het is gegaan.
StefanC
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ben er nog niet aan toegekomen. Bel vandaag of morgen even, en dan laat ik het weten!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Prima Stefan :). We horen het van je terug.
Verun

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik weet dat ik hetzelfde had bij de S4 toen! Ik werd keurig per brief geinformeerd over de prijsverlaging en dat ik dus minder hoefde te betalen. Ik had m toen online besteld (pre order). Ik geloof via gsmweb (of toch via klantenservice v vodafone..weet t niet meer). Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Inderdaad, laat ons aub weten hoe s gegaan
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@StefanC

En, heb je nog een update voor ons? 😄
StefanC
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Excuses voor de late reactie!

Ik had woensdag gebeld.
Ik had eerst gebeld om mijn verzekering te annuleren, dat was zo opgelost, die bleek namelijk al automatisch geannuleerd te zijn.
Vervolgens aan dezelfde medeweker even gevraagd of hij me ook kon helpen met die bijbetaling. Die zei dat ik inderdaad, zoals hier al gezegd, naar de afdeling verkoop moest bellen. Dus ik had naar de afdeling verkoop gebeld, mijn verhaal weer uitgelegd, zei diegene dat ik naar de afdeling Loyalty daarvoor moest bellen. Het verhaal weer uitgelegd bij Loyalty, zei die persoon dat ook zij mij er niet mee kon helpen, en me zou doorverbinden naar de juiste afdeling. Ik was op dat moment al behoorlijk geïrriteerd omdat ik constant van het kastje naar de muur gestuurd werd. Vervolgens kwam ik ook nog eens (voor mijn gevoel) te lang in de wacht te staan, dus ik heb uiteindelijk de verbinding maar verbroken.
De hoop op de telefonische klantenservice heb ik nu dus opgegegeven. Ik heb nu een brief geschreven die ik ga opsturen naar het hoofdkantoor in Maastricht, waarin ik alles heel uitgebreid heb beschreven, met de hoop daarmee iets op te schieten.

Overigens vertelde de medewerker van Loyalty mij, dat waarschijnlijk mijn bestelling geannuleerd zou moeten worden en opnieuw doorgevoerd om de prijsverlaging te kunnen doorvoeren. Dit is dus de totaal niet bedoeling, dat zou betekenen dat ik nu achteraan de wachtlijst zou komen!
Ik heb nog even onderzoek gedaan en vond een bericht hier op het forum over hetzelfde geval met de S4. Ook die was in prijs verlaagd en deze mensen kregen het bedrag gecrediteerd. Ik ga er vanuit dat hetzelfde dan mogelijk is bij mij, en heb dat ook aangegeven in mijn brief.

Even afwachten dus.
StefanC
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Ik zie nu pas het bericht van @Verun .
Ik ben benieuwd of ze het nu dan op dezelfde manier aanpakken. Het is toen in ieder geval wel netjes opgelost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het niet volledig is opgelost Stefan. Wacht het antwoord op je brief in ieder geval even af. Hopelijk komt daaruit wel het gewenste resultaat. Succes!
StefanC
topicstarter
Stamgast
  • 43Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Weer onnodig veel gedoe, maar het is wel opgelost!
Ik ben gisteren 4 keer gebeld toen ik op school zat, dus ik hem die oproepen gemist.
Vandaag had ik even teruggebeld naar dat nummer, maar toen kreeg ik een keuze menu.
Na heel veel gedoe om via willekeurige keuzes een medewerker te spreken te krijgen, heb ik uitgelegd dat ik gebeld ben en graag zou willen weten waarom. Ik werd vervolgens in de wacht gezet, en na 2 minuten in de wacht staan werd ik opeens doorverbonden naar een medewerker die geen idee ervan had. Deze persoon probeerde mij ook te helpen, maar zat nog in een oud systeem waarin het abonnement nog op een andere naam stond, en kom mij er dus niet mee helpen. Uiteindelijk werd ik doorverbonden, maar ook dat duurde weer veel te lang, dus heb ik weer opgehangen.

Ik ben even later weer gebeld door een persoon van vodafone maar heb deze oproep weer gemist omdat ik op school zat. Gelukkig was er dit keer wel een voicemail ingesproken. De €30,- krijg ik bij mijn volgende rekening gecrediteerd. Opgelost dus!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey StefanC,

Goed om te lezen dat het opgelost. Jammer om te lezen dat je het veel gedoe vindt. De medewerkers van Vodafone weten natuurlijk niet wanneer jij bereikbaar bent. Betreft het keuzenmenu kan ik begrijpen dat hij onduidelijk is. Tevens wordt er inderdaad nog gewerkt met oudere en nieuwe systemen waardoor je wel natuurlijk bij de juiste afdeling moet uitkomen hiervoor met het juiste systeem.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic