Hoi
pameijer Welkom op de Community!
Het klopt inderdaad dat de meeste topics gearchiveerd worden na een bepaalde tijd. Dit is omdat er na een bepaalde periode geen reactie meer is geweest. Indien er klantsystemen voor nodig zijn, dan kunnen wij dit niet via de Community oppakken en dienen je door te verwijzen.
Inflatiepercentage
Het
Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.
Het gemiddelde inflatiepercentage over 2017 is
1,39%.
Verhoging maandelijkse kosten
Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2018 met maximaal 1,39%. Het gaat om de kosten van de volgende abonnementen:
Particuliere abonnementen
Zakelijke abonnementen
- One Mobile (2.0 en 3.0)
- Red Pro
- Red Business (Basic)
- In Business
- OneVoice
De prijsverhoging geldt alléén als dit staat vermeld op je rekening van september. En we verhogen alleen de maandelijkse abonnementskosten.
Dit verandert niet
- Je binnen- en buiten bundeltarief blijven hetzelfde
- BloX en Extra opties houden dezelfde prijs
- De contractvoorwaarden en Algemene Voorwaarden blijven gelijk
Jaarlijkse indexatie
In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS.
Je geeft aan dat het percentage op jouw abonnement hoger is dan 1,39%. Kun je ons hierover een bericht sturen via Facebook of Twitter? Je mag ook via My Vodafone de chat starten of hierover bellen met 1201. Dan kijken we gelijk met je mee waarom het mis gaat. Wegens privacy redenen heb ik geen mogelijkheid om vanuit hier met je mee te kijken naar het abonnement en de kosten.