Matthijsdiender

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prijs abbo waarom zit er verschil in.

Een vraagje. Ik zit nu bij t mobile. Jullie ziggo optie lijkt me prima.
Ik kijk nu naar de s9 maar dan kom ik zo op 46 euro per maand.
Als ik via gsm web mn t mobile verleng zit ik op 37.5 euro per maand.
Waarom zit hier zoveel verschil in?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Matthijsdiender
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even voor je gekeken en bij Vodafone online kom ik op 46,- euro per maand en eenmalig 54,69 euro en als ik kijk bij gsmweb dan kom ik op 45,- euro per maand. Beide zijn 2 jarig met Ziggo korting via Vodafone. Dat er een verschil is tussen T-Mobile en Vodafone is altijd al zo geweest, met elke provider. Het is maar waar jij je het lekkerste bij voelt en GSMweb kan het waarschijnlijk ook weer goedkoper aanbieden omdat die weer andere afspraken heeft met providers.

Mij lijkt de keuze dan snel gemaakt, als je echt kiest om die 10,- euro prijsverschil per maand. Vodafone kan je misschien wel wat korting geven, maar zoveel. Je kunt het overigens altijd proberen via de klantenservice van Vodafone, niet geschoten is altijd mis, laat ik maar zeggen 🙂

Het verschil zit hem gewoon in de aanbieders en andere provider, meer is het niet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Matthijsdiender
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb even voor je gekeken en bij Vodafone online kom ik op 46,- euro per maand en eenmalig 54,69 euro en als ik kijk bij gsmweb dan kom ik op 45,- euro per maand. Beide zijn 2 jarig met Ziggo korting via Vodafone. Dat er een verschil is tussen T-Mobile en Vodafone is altijd al zo geweest, met elke provider. Het is maar waar jij je het lekkerste bij voelt en GSMweb kan het waarschijnlijk ook weer goedkoper aanbieden omdat die weer andere afspraken heeft met providers.

Mij lijkt de keuze dan snel gemaakt, als je echt kiest om die 10,- euro prijsverschil per maand. Vodafone kan je misschien wel wat korting geven, maar zoveel. Je kunt het overigens altijd proberen via de klantenservice van Vodafone, niet geschoten is altijd mis, laat ik maar zeggen 🙂

Het verschil zit hem gewoon in de aanbieders en andere provider, meer is het niet.
Matthijsdiender
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
10x 24 is toch 240 euro is toch best veel voor eigenlijk hetzelfde.
Al bespaar ik ook weer 10 euro per maand bij ziggo.
Tja toch jammer dat overstappen dan niet voordeliger is zoals bij veel andere zaken wel het geval is.
Bedankt voor je reactie.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt altijd bellen met mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen met je mee kijken naar wat mogelijk is betreft het abonnement en toestel. Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic