Nathalieh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
ik heb zojuist mijn prepaid te goed opgewaardeerd, maar er komt een foutmelding te staan. Dit terwijl het bedrag wel is afgeschreven. Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet, Nathalie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Nathalieh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee waarom dit kan gebeuren. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Of start hier een chat met de klantenservice. Je kan ook via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Goed weekend!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Nathalieh
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee waarom dit kan gebeuren. Het beste is om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Of start hier een chat met de klantenservice. Je kan ook via via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Goed weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @Nathalieh,

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Is het opgehelderd?

We horen het graag!

Groetjes, Sharon
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic