Rubentje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid-tegoed vervallen zonder SMS-bericht of enige waarschuwing

Hallo,

Vorige maand kwam ik tot ontdekking dat ik ineens geen beltegoed op mijn telefoon meer heb staan. Dit kwam nogal als een verassing aangezien ik geen enkele waarschuwing heb ontvangen. Normaal gesproken hoor je een SMS-bericht te ontvangen om je te laten weten dat je tegoed op een bepaalde dag vervalt, maar ik heb niets gezien. Vorig jaar was precies hetzelfde aan de hand en na veel moeite heb ik mijn geld terug gekregen. Nu gebeurt het weer en is het zelfs nu een nog hoger bedrag (rond de €40,-) dat ik kwijt ben. Het vreemde is dat ik wel een SMS-bericht heb ontvangen dat mijn nummer midden juni kwijt ben, dus het is niet zo dat ik helemaal geen waarshuwingen krijg. Desondanks hoop ik dat jullie mij met mijn probleem kunnen helpen.

mvg,

Ruben
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Ruben,

Ik raad je aan om contacten hiervoor op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen we je hiermee niet verder helpen ivm privacy gevoelige gegevens.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Rubentje

Lees voordat je een bericht plaatst even de regels door. Daar staat namelijk in dat je geen persoonlijke issues/klachten mag plaatsen op het forum. Forumgebruikers kunnen je wel helpen met algemene vragen/issues. Ik sluit daarom dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic