timodeoudekerkw

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid simkaart vervangen

Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe toestel waarvoor ik mijn geknipte simkaart wil vernieuwen voor een ongeknipte simkaart met nummerbehoud, nu stond op jullie site dat ik dan naar de winkel moest komen. Dit heb ik gedaan en ik heb voor 5€ een nieuwe kaart gekregen en er werd mij verteld dat ik het nummer via jullie site moest overzetten. Nu blijkt achteraf dus dat dat helemaal niet zo is en dat het heel anders moet. De dichtsbijzijnde shopmis een half uur rijden en ik zit met een kaartje van 5€ waar ik dus niks aan heb. Ik kan nu dus weer eens terug naar de shop, en dat omdat de mensen daar geen verstand hebben van simkaarten kan ik extra gaan betalen. Ik ben hier niet blij mee, kan iemand mij vertellen wat ik in hemels naam moet doen!

Gr. Timo
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @timodeoudekerkw ,
Uit je bericht kan ik niet helemaal duidelijk opmaken wat je eigenlijke bedoeling is. ik denk ook dat hierover miscommunicatie ie geweest met de collega in de winkel. Erg jammer!

Als je je Vodafone prepaid simkaart wil vervangen en je oude nummer wilbehouden, dan heb je inderdaad niet de juiste weg ingeslagen. Als dit de bedoeling is dan kunnen de collega's op de klantenservice een nieuwe (vervangende simkaart) aanvragen, waaraan we dan weer je eigen nummer koppelen. Neem hiervoor contact op met de collega's van het Social Media team via Facebook of Twitter. Je kunt natuurlijk ook de collega's van de klantenservice bellen via 1201 of met 1 van hen chatten via onze website.

Wat ik opmaak uit je verhaal is dat de procedure voor nummerbehoud is uitgelegd (van een andere provider naar ons toe of van abonnement naar prepaid) Mocht dit de bedoeling zijn dan vind hier je alle informatie erover.
timodeoudekerkw
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Dit was ook precies wat ik in de winkel ging doen, alleen werd er ijskoud gezegd dat het anders moest.
Heb het probleem zelf opgelost door een malletje te maken, jammer van de service.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic