fritsgerrits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Huidig Abonnement + nieuwe telefoon

Ik heb op 25 november 2013 mijn abonnement verlengd. Bij deze verlenging heb ik een nieuwe Samsung S3 besteld. Tot op heden heb ik nog steeds geen telefoon ontvangen. Ik heb inmiddels al 5 keer naar de klantenservice gebeld waar mijn telefoon blijft. Mijn abonnement (duurder dan eerst)heeft Vodafoon wel omgezet maar nog steeds geen telefoon. Het blijkt dat er al 2 keer een telefoon naar mij verzonden zou zijn maar tot op heden nog niets ontvangen. De Back-Office van Vodafoon heeft het nu (na bijna 1 maand) nog steeds niet uit kunnen zoeken wat er aan de hand is. Ik vind dit schandalig dat, als er intern iets fout gaat, men mij GEEN telefoon toestuurd. Ik heb gevraagd of ik de telefoon op kon halen bij de Vodafoon winkel maar dat kon niet omdat er een On-line bestelling was gedaan. Dan moet het ook on-line afgewerkt worden. Dus wel omzetten van mijn verlengde nieuwe abonnement maar een telfoon......HO MAAR. Laat mij gewoon bij de Vodafoon winkel mijn telefoon ophalen. Goed idee vind ik.
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @fritsgerrits

Bedankt voor het aandragen van je idee. Het valt helaas niet binnen de categorie die we nu hebben voorgesteld. Vervelend om te lezen dat er vanalles is mis gegaan. Het is lastig om hier advies te geven omdat ik geen inzicht heb in je privégegevens. Hiervoor kun je dus toch beter contact opnemen met de klantenservice. Heb je het al eens via Twitter of Facebook geprobeerd? Ze zijn 24/7 bereikbaar:).
leentje42

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bij het aflopen van mijn 2 jarig contract,had ik verlengd,met ovreeenkomst dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen ,er zijn nu al 3 maander.n.voorbij,naar kantoor een brief gescheven 2x,maar nog geen enkele reactie,ook word je van her naar der doorverwezen,ik ben er klaar mee,als ik geen nieuwe tel krijg toegezonden ,dan wil ik geen abonnemente n meer afsluiten met vodafoon. .L.Bos
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik begrijp je boosheid @leentje42 . Via het forum kunnen we dit echter niet viir je uitzoeken. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen met je gegevens kijken waarom het zo lang duurt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic