Anarchy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid sim gedeactiveerd zonder sim-only sim

Een afspraak om de nieuwe sim te ontvangen heb ik moeten afzeggen, dus ik zit nog steeds met mijn oude prepaid-sim. Echter heb ik geen toegang meer tot het Vodafone-netwerk, watvreemd is aangezien er nog geen officiele ingang van het abonnement heeft plaatsgevonden. Kan iemand mij inlichten of dit normaal is, en of het te verhelpen is?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12306Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wij als klanten kunnen je daar echt niet mee helpen, daar heb je de klantenservice voor nodig van Vodafone. Het beste kan je via twitter en/of Facebook een privé berichtje sturen en anders bellen via het nummer van de klantenservice: 0800-0094.

Ik hoop dat je er daar uit kan komen, maar dat denk ik wel. Daar kunnen ze namelijk in het systeem kijken wat er aan de hand is. Succes!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Anarchy, is het nog gelukt via de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic