Ergor

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid opwaardering niet bijgeschreven

hallo, wederom zijn er problemen met de betaling, er wordt geld van mijn kaart afgeschreven en komt niet op mijn rekening, mijn vriend heeft ook mijn rekening opgewaardeerd, hij is ook 40 euro kwijt

IMG_2119.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik betaal de rekening met een Poolse kaart, ik heb niet de mogelijkheid om vanaf een Nederlandse rekening te betalen, in ieder geval bedankt dat je een deel van het geld aan mij hebt teruggegeven, mijn vriend betaalt voor zijn Vodafone op dezelfde manier als ik en hij heeft geen problemen met de betaling, het is jammer dat ik niet kan achterhalen waarom het geld de Vodafone-betaling niet bereikt

Bekijk in context

12 Reacties 12
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Hi @Ergor, goedemorgen!

Ik zie dat de laatste opwaarderingen op jouw account zijn van 26 juli 2024. Je geeft aan dat de opwaardering niet is gelukt, maar er wel geld is afgeschreven. Kun je net zoals vorige keer een volledig overzicht sturen van de opwaarderingen die zijn afgeschreven maar niet op je tegoed zijn bijgeschreven? 

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IMG_2121.png

 Een vriend heeft geprobeerd mijn rekening op te waarderen, helaas kan ik zijn afschrijving van de kaart niet doorgeven. Het was vandaag 2,08, ik heb ook geprobeerd om met 5 euro op te waarderen, ook dit geld werd niet bijgeschreven

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

@Ergor Toevallig zie ik dat er na mijn bericht van vanochtend een opwaardering is bijgeschreven van € 20. Het gekke is dus dat deze opwaardering wel is bijgeschreven. Heb je dit op een andere wijze gedaan?

In ieder geval. Zonder een overzicht van de afschrijving kan ik de missende opwaardering niet vergelijken met ons overzicht. Ook is dit nodig als het probleem eventueel uitgezet moet worden bij onze technische dienst ter onderzoek. Het zou daarom fijn zijn als je deze alsnog naar mij kan sturen.

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn account via orange opgewaardeerd met een extra commissie

IMG_2128.png

IMG_2127.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Fijn dat het via die weg wel is gelukt om op te waarderen. Laat in ieder geval nog even weten op via welke methode het opwaarderen steeds misgaat en ook ontvang ik nog graag een overzicht van de afschrijvingen die niet zijn bijgeschreven op je account. De laatste die je mij toestuurt is namelijk van een opwaardering die wel is verwerkt. Een overzicht van de afschrijvingen die niet zijn bijgeschreven op je account heb ik nodig om te vergelijken met de opwaarderingen en is ook noodzakelijk als het probleem eventueel uitgezet moet worden bij onze technische dienst ter onderzoek. Het zou daarom fijn zijn als je deze alsnog naar mij kan sturen, want zonder deze informatie kan ik helaas weinig betekenen.

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik laad mijn rekening op via mijn Vodafone persoonlijke account, soms wordt er geld van de kaart afgeschreven en komt het geld niet op de rekening, deze melding verschijnt "screenshot"

IMG_2119.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

En de foutmelding krijg je dan als je opwaardeert via iDeal of creditcard? Verder ontvang ik zoals eerder al aangegeven alsnog graag de afschrijvingen van de betalingen die volgens jou niet zijn opgewaardeerd. Een overzicht van de afschrijvingen die niet zijn bijgeschreven op je account heb ik nodig om te vergelijken met de opwaarderingen en is ook noodzakelijk als het probleem eventueel uitgezet moet worden bij onze technische dienst ter onderzoek. Het zou daarom fijn zijn als je deze alsnog naar mij kan sturen, want zonder deze informatie kan ik helaas weinig betekenen.

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

IMG_2121.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Deze opwaardering van € 5 op 2 augustus zie ik inderdaad niet terug in het overzicht. In je eerste bericht gaf je aan dat er meerdere transacties waren die niet zijn verwerkt. Kun je een overzicht sturen van alle transacties die niet zijn verwerkt? Dan kan ik dit in 1 keer voor je uitzoeken. Verder hoor ik ook nog graag of het steeds misgaat als je opwaardeert via iDeal of creditcard.

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sorry dat ik niet kan, mijn vriend heeft geprobeerd het op te waarderen via zijn kaart. Vandaag heb ik zelf geprobeerd mijn rekening op te waarderen met 10 euro en opnieuw lukte het niet en werd het geld afgeschreven, ik ga dit nummer niet meer gebruiken, ik koop een andere simkaart voor mezelf

IMG_2136.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3508Posts
  • 1059Oplossingen
  • 1150Likes

Ah, dat is jammer @Ergor. Zonder die afschrijvingen heb ik namelijk minder mogelijkheden om dat uit te laten zoeken. Ook heb ik gevraagd of het misgaat via iDeal of creditcard? Daar heb ik helaas nog geen antwoord op gekregen. En is dit van een buitenlands rekeningnummer/creditcard? Want als dat het geval is, dan lijkt het specifiek daar steeds mis te gaan. Heb je eventueel ook de optie om op te waarderen via iDeal met een Nederlands rekeningnummer? In ieder geval zie ik dat er op 9 augustus wel een bedrag van € 10,- is bijgeschreven. Je hebt deze opgewaardeerd via een andere weg vermoed ik? Voor de afschrijvingen die niet zijn verwerkt (2 augustus € 5,- en 8 augustus € 10,-) heb ik het bedrag laten opwaarderen op je account. 

Ergor
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik betaal de rekening met een Poolse kaart, ik heb niet de mogelijkheid om vanaf een Nederlandse rekening te betalen, in ieder geval bedankt dat je een deel van het geld aan mij hebt teruggegeven, mijn vriend betaalt voor zijn Vodafone op dezelfde manier als ik en hij heeft geen problemen met de betaling, het is jammer dat ik niet kan achterhalen waarom het geld de Vodafone-betaling niet bereikt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic