Mmmm4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid nummer naar eSIM overzetten

Ik wil mijn telefoon nummer omzetten naar een esim zodat ik twee telefoonnummers kan hebben in mijn telefoon. Die optie bestaan niet in de Vodafone app, verder wil ik ook geen prepaid tegoed op mijn nummer ik gebruik hem alleen voor sms verificatie, en ik krijg boodschappen van Vodafone als ik mijn nummer niet opwaardeer voor 09/02/2024 verlies ik mijn nummer, hoe zit dit? Ik overweeg veranderen naar een andere service provider, met Vodafone heb ik altijd problemen

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Mmmm4 
Als eerst de beste wensen! Laten we daarmee beginnen. Bij het aangaan van een prepaid nummer zijn er voorwaarden, waaronder eentje dat je binnen 6 maanden een keer gebeld moet hebben, data gebruik, of een sms bericht hebben verzonden of opgewaardeerd. Meer informatie lees je op deze pagina. Info op deze pagina: Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Na elk betaald belletje of sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering, is je totale tegoed weer 6 maanden geldig.

Je hebt een prepaid, dus ook een prepaid tegoed, dat is bij elke provider zo. Overstappen heeft dus niet zoveel zin! Bij sommige moet je zelfs opwaarderen binnen een bepaalde tijd anders ben je alles weer kwijt. Dus bij Vodafone is dit nog best netjes geregeld. 

Veel plezier met je prepaid 🙃

Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oh ja, je kan je prepaid kaartje wel omzetten naar een eSIM kaartje. Voor meer informatie, lees deze topic

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic