Pekolow

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Prepaid net aan geschaft ...

Beste vodafoners,

ik heb dus een prepaidje in de S7 Edge gestoken en via internet en mijn eigen linux pc de kaart voorzien van 10 eu.
Maar op die vage website van vodafone kan ik niet zien of dat beltegeod is en hoeveel of beter gezegd hoeveel minuten en hoeveel sms jes ... dit is best wel vervelend. Het meest achterlijke is dat ik data erbij wou kopen dus 10 eu beletgoed en 10 eu data ...
Maar dat kan ook niet ...
Nou ben ik al 50 en behoorlijk dement maar dit klopt toch niet.
Internet werkt prima op de telefoon met die 10 eu onbekende uitgave.
Mijn vrouw zegt ( ja is die geen digibeet) dat mijn bel te goed ook mijn data te goed is. Nadeel is dat dat veel duurder uitkomt ?
Koken kan ze niet maar ze is ernstig handig met apps mobile devices.

Sorry voor deze saaie vraag, ik kom van Lebara waar alles zo simpel is.

Groetjes

S7 Edge
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hi Pekolow
Ik wilde net gaan zeggen... NEE, geen nieuw Sim-Kaartje kopen, dat is niet nodig.
Je hebt al een YOU Prepaid kaart van Vodafone en je kan nu elk moment overstappen naar een maand bundel.

Heb je al een YOU Prepaid van Vodafone san kun je de YOU 1GB bundel aanzetten via My Vodafone of per sms.
Sms "1GB" om de maandbundel aan te sluiten. Deze wordt daarna automatisch verlengd. Deze kost je 10,- euro per maand.

Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/you-1gb.shtml
En voor alle gb aansluitingen kan je naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/?webSyncID=ced8bd26-6d44-d936-200e-398a80be3c62&sessionGUID=62b9db7b-52a9-635e-5016-54033429b358

Maar ik denk dat 1GB eerst wel genoeg is en dan kan je altijd nog besluiten om hoger te gaan 🙂
Haha... het gaat vast allemaal wel goed komen. Zo niet, gewoon vragen hoor!! 😛
Fijn weekend en veel plezier met je You Prepaid kaartje van Vodafone!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Pekolow
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je vrouw heeft het gedeeltelijk goed 🙂
Als je gewoon geld gaat opwaarderen dan verbruik je van die 10,- euro je beltegoed en datategoed en sms berichten. Neem je nu een maandbundel, dan is het wel los van elkaar. Als je bv kiest voor 1 GB dan krijg je 1GB + onbeperkt sms + 10 min bellen en dat is dan 10,- euro per maand. Deze kan je altijd aan- en weer uitzetten, je zit er dus niet aan vast elke maand, als je dit niet wil.

Voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@ EnergyBoy,

Bedankt dit is iets waar ik iets mee kan, ik krijg echt epileptische aanvallen van die websites.
Dus dat kaartje wat er nu in zit kan ik opmaken en dan kan ik een nieuw sim kaartje met een maandbundel uitzoeken waar ik niet aan vast zit.
Ach ja je weet toch wat ze zeggen: Als het te mooi is om waar te zijn dan zal het ook wel niet zo zijn.

10 eu per maand ... mmm ik meld mij straks weer ik heb wat research te doen.

dank u ...

Soon to be Pro P10 Huawei bye bye Edge vanaf 14-11-2018 full Vodafone member and Ziggo junky
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee beter het sim kaartje is al een YOU kaart ... dus snel account aanmaken, inloggen, opwaarderen, en aanzetten die bundel. allemaal in in je My Vodafone klikkerdeklikklik. .....................
Het is hier net Lebara maar iets fijner ....

ps: ik heb ook geen aandelen van voda of Ziggo en ik werk er niet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hi Pekolow
Ik wilde net gaan zeggen... NEE, geen nieuw Sim-Kaartje kopen, dat is niet nodig.
Je hebt al een YOU Prepaid kaart van Vodafone en je kan nu elk moment overstappen naar een maand bundel.

Heb je al een YOU Prepaid van Vodafone san kun je de YOU 1GB bundel aanzetten via My Vodafone of per sms.
Sms "1GB" om de maandbundel aan te sluiten. Deze wordt daarna automatisch verlengd. Deze kost je 10,- euro per maand.

Meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/you-1gb.shtml
En voor alle gb aansluitingen kan je naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/?webSyncID=ced8bd26-6d44-d936-200e-398a80be3c62&sessionGUID=62b9db7b-52a9-635e-5016-54033429b358

Maar ik denk dat 1GB eerst wel genoeg is en dan kan je altijd nog besluiten om hoger te gaan 🙂
Haha... het gaat vast allemaal wel goed komen. Zo niet, gewoon vragen hoor!! 😛
Fijn weekend en veel plezier met je You Prepaid kaartje van Vodafone!
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Many thanks Energyboy ... dankzij uw hulp ben ik weer online .... met de GSM dan bedoel ik.
En dat voelt goed, ik moet ook toegeven dat ik nu wat gewent ben aan de Vodafone website, ik neem alles terug, er heerst orde en structuur.
Het is best simpel als je er even goed voor gaat zitten, ik heb natuurlijk 1 Gig voor 10 eu maar dat werdt verdubbelt door de YOU aanbieding. Maar dat moet ik nog even controleren, voor nu werkt alles in ieder geval.

Mijn dank is enorm hoogachtend Vodafone Junky XXL soon to be Ziggo family member .

Nog een fijn lang weekend aan energyboy toegewenst.

ps: Als de controle is uitgevoerd en ik heb die gratis Gig dan mag er een dik slot op deze topic.
Pekolow
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja het is dus echt te mooi om waar te zijn maar wel waar !!!
2 gig data, en nog 5,80 eu beltegoed i luv it.

Permission to lock it up granted .....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11852Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Mooi om te horen ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top om te lezen dat het werkt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic