Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OV-chip mobiel drama met Vodafone Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al weken de OV-chip mobiel te activeren via de Vodafone Wallet, maar bij het gereed maken van de simkaart blijft ie in de ov-chip mobiel app hangen op 'Je simkaart wordt voorbereid voor ov ...

Blaat78 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ook opgelicht door Vodafoon Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik werd opgelicht door Vodafone. Het leek eerst op een misverstand/vergissing maar de combinatie van automatische incasso en stiekem allerlei spookbedragen aan je rekening toevoegen levert Vodafon...

Wouter2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VDF 600 en updates Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ongeveer zeven maanden geleden heb ik de Vodafone Smart Prime 7 aangeschaft en vind het qua prestaties en uiterlijk een uitstekende telefoon met prima kwaliteit/prijs verhouding.Ik vroeg mij ech...

Bijbetaling telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Op 15 november heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij Vodafone. Nu wil ik eigenlijk meer bijbetalen voor mijn telefoon, dan dat ik in eerste instantie heb gedaan. Moet ik deze bestelling da...

kds_63 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

e-Sim Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer gaat Vodafone de e-Sim leveren in Nederland? Steeds meer hardware ondersteunt de e-Sim (Pixel) en sommige apparaten kunnen niet zonder bijv. Apple Watch. De optie wordt reeds geleverd in de la...

tel gebruik in engeland Alleen-lezen Onopgelost

mijn tel is geblokkeerd in engeland ik kan niet bellen

Batterij loopt leeg in de nacht Alleen-lezen Opgelost

Hallo Sinds een paar keer is het nu gebeurdS"avonds je telefoon op 90 % vol, en de volgende morgen helemaal leeg en uit....Dit gebeurd echter niet elke dag.Iemand deze ervaring ook?? Gr Ron

Problemen met het ontvangen van gesprekken Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/t2us9Hallo allemaal,Op dit moment hebben we te maken met een storing op het netwerk. Hierdoor kan het zijn dat je problemen ondervindt met het ontvangen van gesprekken door niet-Voda...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Foutje op de site - wel een heeeeeeeel errug grote telefoon. Alleen-lezen Opgelost

Hoi mensen (en beessies:D) Volgens mij staat er een heeeel klein foutje op de site. Huawei Y3, scherm diagonaal 54 inch, 137,2 cm.Hoeveel mensen zijn er nodig om die telefoon te dragen? Prepaid specif...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

verstaanbaarheid iphone8 Alleen-lezen Onopgelost

Heb gehoorapparaten en heb problemen met de verstaanbaarheid met de iphone 8.Had hiervoor de 5S en geen problemen hiermee.

Rineke53 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Note4 start niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Na een software-update een paar maanden geleden viel mijn Note4 elke keer uit. Ik kreeg dan een zwart scherm met tekst links bovenin het hoekje waar oa bij stond "Cannot Reboot" etc.Het en...

MarHoogje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Maandbedrag op contract klopt niet Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist mijn pakket moeten weigeren aangezien er 47 euro als maandbedrag staat en online afgesproken met jullie ziggo deal voor 40 euro per maand.Graag per omgaande een juist contract opsturen voor be...

Dhilst door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mb verhogen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abonnement van 11 euro daar zit 500 mb bij. Dit wordt verdubbeld door de combi ziggo/vodafone. Ik denk dat het verstandig is om dit te verhogen. Ik zit nu al over de helft. Is er een mogeli...

Mirjam62 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fout van Vodafone zorgt dat ik 6 weken langer moet wachten op mijn toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hi, 27 oktober heb ik een Iphone X besteld. De wachtijd zou 1-3 weken zijn. Deze week(de week waar ik het toestel hoorde te ontvangen) krijg ik een telefoon van vodafone dat mijn bestelling wordt gean...

OsSi3 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

[Opgelost] My Vodafone app tijdelijk niet beschikbaar Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/rgiit Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone app waardoor My Vodafone via de app tijdelijk niet of beperkt beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd ni...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes

Nieuw nummer Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag ik heb ongeveer een maand geleden mijn nummer veranderd ik heb een abonnement bij jullie dus heb nog steeds het zelfde simkaartje alleen me nummer is veranderd ik gebruik mijn oude nu...

Noortje92 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaartnummer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn simkaart is geknipt en nu staat het nummer er niet meer op. Ik zag deze vraag al eerder staan, maar daar stond alleen bij dat er eerder al antwoord is gegeven op deze vraag. Dat antwoord k...

Beveligingspatch oktober Vodafone branded SG S7 Alleen-lezen Onopgelost

Voor bezitters van een Vodafone branded SG S7 kwam medio oktober de beveiligingspatch van augustus beschikbaar, nadat de laatste beveiligingspatch dateerde van 1 mei.Inmiddels is de beveiligingspatch ...

Ton56 door Stamgast
  • 81 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

[Oplossing] Geen mobiel internet na iOS 11 update Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/iy8u9 Hallo allemaal, Laatste update:Het probleem moet sinds de nacht van 2 op 3 november zijn opgelost. Ervaar je toch nog problemen? Laat het dan even weten!Oude update:Heb je onla...

• 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 732 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen