TPHHO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prepaid nano simkaart

Hallo,
Ik heb onlangs een iPhone 5 gekocht (als los toestel) zonder nano simkaart. 
Nu wil ik graag een prepaid nano simkaart bestellen op de website van Vodafone, maar ik wil graag weten of er een verschil is tussen een prepaid internet nano simkaart en een prepaid nano simkaart.
Kan ik met de prepaid nano simkaart van Vodafone zowel bellen als internetten?
En als ik in de toekomst geen prepaid nano simkaart meer wel gebruiken voor deze iPhone, maar liever een abonnement voor een nano simkaart wil, kan dat dan?
Kan iemand aub zo snel mogelijk antwoord geven? Want ik wil graag antwoord hebben voor ik de prepaid nano simkaart ga bestellen. 
Alvast bedankt.
 
XxX, TPHHO Hart
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Welkom op het forum!

Het verschil tussen de internet nano simkaart en de prepaid nano simkaart is dat de internet simkaart alleen voor internet is, daarmee kun je niet bellen en smsen. Met de prepaid nano simkaart wel.

Als je in de toekomst een abonnement wilt dan kun je nummerbehoud aanvragen en dan krijg je een nano simkaart voor je abonnement 🙂

Zijn daarmee je vragen beantwoord?

Bekijk in context

1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Welkom op het forum!

Het verschil tussen de internet nano simkaart en de prepaid nano simkaart is dat de internet simkaart alleen voor internet is, daarmee kun je niet bellen en smsen. Met de prepaid nano simkaart wel.

Als je in de toekomst een abonnement wilt dan kun je nummerbehoud aanvragen en dan krijg je een nano simkaart voor je abonnement 🙂

Zijn daarmee je vragen beantwoord?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic