HeelBoos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid klanten"service" waardeloos, ALLES OP REIS werkt niet goed

Al jaren gebruik ik mijn prepaid alleen in het buitenland. Elke dag stuur ik een bericht met "ALLES OP REIS" naar 4000 (wat trouwens onhandig is, waarom niet gelijk voor een hele week?) . Toch krijg ik om de haverklap een sms bericht dat er weer wat kosten zijn afgeschreven. Een paar keer heb ik na thuiskomst de klantenservice gebeld en is het onterecht afgeschrevene gecorrigeerd.

Ik kom nu net terug van een weekje frankrijk waar het probleem zich weer voordeed. In totaal zo'n 6-7 euro onterecht afgeschreven. Ik weet, het is niet veel maar het gaat mij om het principe. Dit klopt gewoon niet en zoals gezegd duurt dit probleem al jaren. Na ruim 25 minuten in de wacht te hebben gezeten leg ik het probleem uit. Meneer van de klantenservice ziet in eerste instantie dat het bericht "ALLES OP REIS" twee keer niet is aangekomen en gaat een case aanmaken. De andere dagen is wel goed gegaan, zegt hij. Ik zeg dat dit niet het geval is en leg het nog eens uit. Hij blijft volhouden en door mij heen spreken dat zijn informatie juist is. Ik heb hier een hele lijst met berichten van vodafone die het tegendeel beweren. Dus ik zeg dat hij mij onterecht beticht van liegen. Daar is meneer niet van gedient en wil ophangen. Ik vraag hem om zijn naam maar die wil hij niet meer geven, daarna hangt hij alsnog op.

U begrijpt dat ik dit niet accepteer. Ik heb nogmaals 1200 gebeld maar met mijn zakennummer. Hier wordt wel binnen 20 seconden opgenomen maar deze mensen kunnen mij helaas niet verder helpen. Zij verwijzen mij naar dit forum.

Weet iemand hoe ik dit nu verder aan kan pakken? Heeft iemand ervaring met Radar en/of Kassa?

Ik wil bereiken:
1) dat ik het onterechte bedrag weer terug krijg
2) Dat fodafone de ALLES OP REIS dienst eindelijk repareert en gebruiksvriendelijker maakt
3) Dat de servicedesk mensen juist behandelt en eigenlijk dat betreffende medewerker een reprimande ontvangt. Als je als medewerker wordt uitgescholden dan lijkt het me logisch dat je de verbinding verbreekt maar daar was nu absoluut geen sprake van. Deze man hoort niet bij een dienstverlenende afdeling thuis.

2 Reacties 2
HeelBoos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net de klachten wenpagina van vodafone geprobeerd maar na alles te hebben ingevuld geeft deze een foutmelding.....
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
HeelBoos,

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent en graag duidelijkheid wenst. Helaas kunnen andere forumgebruikers je hiermee niet verder helpen. Het forum is er voor en door onze klanten. Probeer eens of je het feedbackformulier kunt openen via een andere browser. Ook het opschonen van je cookies wil wel eens helpen. Mocht het niet lukken dan raad ik je aan om de klantenservice opnieuw te benaderen. Groetjes, Melanie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic