Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Pre-order live vanaf NU!



Pre-order Iphone 5: vanaf nu te bestellen!

Leverbaar vanaf 28 september


Goeiemorgen allemaal,

Jullie hebben misschien al wat berichten gezien en geruchten gehoord, maar de pre-order van de Iphone 5 bij Vodafone is live!
Ga naar www.vodafone.nl/iphone/nieuwe_iphone_kopen en bestel alvast jouw iPhone!
Hier kun je ook de abonnementen, prijzen en extra opties bekijken die mogelijk zijn bij dit toestel.

Enkele feiten over de pre-order zoals deze nu live staat:


  • De iPhone 5 is leverbaar vanaf 28 september, maar houd rekening met langere levertijden door beperkte voorraad.
  • Per verkoopkanaal kunnen de vooraden verschillen.


  • Je kunt op dit moment de iPhone pre-orderen met een nieuw abonnement via de eshop (bovenstaande link).
  • Wil je verlengen met een iPhone 5 dan kan dat via MyVodafone waar je vervolgens je eigen pakket kunt samenstellen.


  • Pre-orderen kan via bovenstaande website, MyVodafone of telefonisch, in de winkels is de iPhone pas vanaf 28 september verkrijgbaar voor verkoop.


Alvast heel veel plezier met pre-orderen en in spanning wachten op jouw iPhone!


9 Reacties 9
Ronlathouwers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Stevie,
 
Vanmorgen om 11 uur heb ik de bestelling voor de iphone 5 afgerond.
Ik ben erg benieuwd of ik er vroeg genoeg bij ben om hem bij de eerste levering te ontvangen.
Heeft u enig idee of meer informatie over bijvoorbeeld hoeveel iphones vodafone beschikbaar heeft in het begin?
Denkt u dat ik er vroeg genoeg bij ben geweest?
 
Met vriendelijke gr.
 
Ron Lathouwers
tolliver1967

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gisteravond mijn abonnement verlengt bij Vodafone. Had het al meerdere malen geprobeerd maar het ging niet eenvoudig. Gisteravond kreeg ik dan op mijn scherm te zien dat het gelukt was en dat er een e-mail verstuurd zou worden. Tot op dit moment nog geen bevestigings e-mail ontvangen van Vodafone. De vraag is dan of er een achterstand is ontstaan of dat er iets anders aan de hand is. 
 
Wacht vandaag nog maar eens af of de bevestigings e-mail nog gaat komen. 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goeiemorgen Ron,

Ik kan je helaas niets zeggen over de hoeveelheid voorraad of over het feit of je bij de eerste lichting zit of niet.
Het is erg druk op dit moment en er komen veel orders binnen, het is moeilijk te zeggen de mensen die voor X uur hebben besteld zitten in de eerste lichting. Daarom kan ik je dit ook helaas niet vertellen.

Helaas een kwestie van afwachten dus.

Ow en zeg alsjeblieft je in plaats van u, dan voel ik me zo oud 😉
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Tolliver1967,

Check even het topic "geen orderbevestiging"
Hier staat uitleg over de bevestigingsmail die je hoort te ontvangen na de bestelling en ervaringen van andere klanten.
Ronlathouwers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje voor het antwoord. Weet je toevallig of vodafone wel ergens deze week contact op neemt als het langer duurt?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
De meeste informatie rondom de Iphone 5 zal ontsloten worden via het forum.
Dus blijf het forum volgen voor de informatie die je zoekt over de bevestigingsmail, de levertijden, features en specs van de iPhone 5 en iOS6, FAQ's etc.
Zodra ik dus meer informatie of nieuwe informatie heb dan geef ik deze meteen door aan jullie!
Midget

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb met meerdere mensen van jullie hoofdkantoor gesproken, 1 daarvan was Frank [achternaam] hij beloofde me te bellen zodra de prijzen bekend zijn en dat ik gegarandeerd bij de eerste lichting van iphones zat.
ik heb nog 0,0 gehoord en naar mijn idee word ik gewoon alweer zoals t altijd gaat met iphones genaaid.
ik heb gebeld direct nadat iphone geintroduceerd werd en toen kon ik al op de lijst.
nu kan ik zeker 4 weken nog gaan wachten terwijl ik mega vroeg heb aagegeven te willen verlengen met iphone 5.
ik denk dat als ik weer door jullie genaaid word ik toch maar opzoek ga naar een andere provider.


edit: achternaamverwijderd ivm privacy
Tiems

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisterochtend ook meteen de iPhone 5 gepreordered, en kreeg daar een bevestigingsmail van. Er stond wel in dat het aanvragen van nummerbehoud van invloed is op de levertijd. Klopt dit? En zo ja, wanneer kan ik hem dan op zijn vroegst verwachten?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Midget, als ik jou was zou ik nu per direct een bestelling inschieten via de website of telesales. Wie weet heb je nog geluk 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic