Cheezzzus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlenging: aankomst nieuw toestel

Hallo,

Ik heb recentelijk mijn abonnement bij vodafone verlengt, ik heb hierbij gekozen voor een bundel met 1 gb internet, 90 belminuten en onbeperkt sms. Dit is zeer snel geactiveerd, binnen een paar uur was mijn abbo geupgrade, hier ben ik dan ook erg blij mee! Maar ik heb nu geen enkele indiciatie wanneer mijn nieuwe toestel (htc one X)  aankomt. Als bestaande klant kun je namelijk geen bestelling status opvragen.

Ook heb ik nog een ander "probleem". Dit heeft te maken met het feit dat ik pas net 18 ben geworden en het abbo eerst dus op mijn moeders naam stond. Bij de verlenging heb ik echter al mijn eigen gegevens ingevoerd, deze waren ook aanwezig bij alle bevestigings mails. Maar in my vodafone staat het nog steeds op mijn moeders naam (Huijskes). Mijn vraag is of ik even moet wachten en dat het dan omgezet wordt, of moet ik gewoon meteen het abbonnement overdragen (wat geloof ik gratis is tot 6 maanden na mijn 18e verjaardag)

Alvast bedankt voor de moeite,

Kees
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Kees,

Super dat je weer voor Vodafone hebt gekozen!
Dit is echter een forum voor en door klanten. Ik denk niet dat andere klanten jou hiermee kunnen helpen.
Ook ik heb alleen algemene info voor je. Misschien kun je daar wat mee. Voor meer informatie verwijs ik je naar of de klantenservice of de winkel.

- Als je abonnement nu nog op naam van je moeder staat, dan kan het zijn dat er inderdaad problemen ontstaan bij de verwerking
De gegevens komen namelijk niet overeen met de gegevens in ons systeem. Check dit even bij de klantenservice!

- De overdracht van het contract kun je direct regelen in My Vodafone onder Persoonlijke gegevens. Met dit formulier draag je je mobiele aansluiting over aan iemand anders.

• De abonnementsvorm, de looptijd van het contract en alle extra's (acties, kortingen) blijven hetzelfde
  • Eventueel resterend beltegoed vervalt (neem je niet mee over)
  • Heb je je abonnement al opgezegd, dan vervalt je opzegging
  • Degene die jouw contract overneemt betaalt € 14,50 voor de overdracht. Aan contractoverdracht wegens overlijden zijn geen kosten verbonden. Ook de contractoverdracht van ouder naar kind is kosteloos, als deze plaatsvindt binnen 6 maanden nadat het kind 18 jaar geworden is.
  • Wil je een Familiekaart overdragen, dan worden alle mobiele nummers die onder dit contract vallen ook overgeheveld naar de nieuwe gebruiker
Je vindt bij het formulier alle informatie die je nodig hebt om de overdracht te regelen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Kees,

Super dat je weer voor Vodafone hebt gekozen!
Dit is echter een forum voor en door klanten. Ik denk niet dat andere klanten jou hiermee kunnen helpen.
Ook ik heb alleen algemene info voor je. Misschien kun je daar wat mee. Voor meer informatie verwijs ik je naar of de klantenservice of de winkel.

- Als je abonnement nu nog op naam van je moeder staat, dan kan het zijn dat er inderdaad problemen ontstaan bij de verwerking
De gegevens komen namelijk niet overeen met de gegevens in ons systeem. Check dit even bij de klantenservice!

- De overdracht van het contract kun je direct regelen in My Vodafone onder Persoonlijke gegevens. Met dit formulier draag je je mobiele aansluiting over aan iemand anders.

• De abonnementsvorm, de looptijd van het contract en alle extra's (acties, kortingen) blijven hetzelfde
  • Eventueel resterend beltegoed vervalt (neem je niet mee over)
  • Heb je je abonnement al opgezegd, dan vervalt je opzegging
  • Degene die jouw contract overneemt betaalt € 14,50 voor de overdracht. Aan contractoverdracht wegens overlijden zijn geen kosten verbonden. Ook de contractoverdracht van ouder naar kind is kosteloos, als deze plaatsvindt binnen 6 maanden nadat het kind 18 jaar geworden is.
  • Wil je een Familiekaart overdragen, dan worden alle mobiele nummers die onder dit contract vallen ook overgeheveld naar de nieuwe gebruiker
Je vindt bij het formulier alle informatie die je nodig hebt om de overdracht te regelen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic