willemBTS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Postcode 5443 Kan niet bellen of gebeld worden, lijn valt stil!

Hallo,

Ik heb al een paar dagen dat tijdens een gesprek, na een paar seconden, of soms 1 minuut, de andere kant van de lijn mij niet meer kan horen... het is dan ineens doodstil

De verbinding blijft gewoon in stand, maar het blijft gewoon stil. Ik zelf hoor wel gewoon alles.

Dit is alleen in het dorp bij mij thuis, onderweg gaat het tot nu toe wel gewoon goed!

Wat ik geprobeerd heb:
Klantenservice gebeld, adviseerden mij een nieuwe simkaart
Nieuwe simkaart geplaats --> probleem niet verholpen
Ander toestel geprobeerd, --> nog steeds niet verholpen

Het kan gewoon toeval zijn, maar mijn Iphone 4s heeft wel net een kleine systeem update gehad, van 7,1 naar 7.1.1 ofzo.

De klantenservice neemt opnieuw contact op met me, maar probeer het toch nog even op deze manier... misschien dat meer mensen hier last van hebben??

7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Dat is niet zo mooi, @willemBTS !

Als ik je verhaal goed begrijp heb je hier dus last van ná de update die je hebt gedaan? Erg goed om te horen dat je al verschillende dingen hebt uitgeprobeerd om te kijken wat de oorzaak is:)! Is er een technisch onderzoek gestart door de klantenservice?
willemBTS
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Een beetje laat...

Maar er is geen oplossing geboden door de klantenservice, die wist ook niet wat ze er aan konden doen.

Daarna is het toevallig een hele poos weer goede gegaan, nu 6 weken verder weer precies hetzelfde probleem...
Kan geen gesprek voeren, de ''andere kant'' kan mij na 10 tot 60 seconden ineens niet meer horen....

Dit is echt al het zoveelste probleem in mijn omgeving, het is iedere keer wel wat met Vodafone hier....

Postcode 5443CG

Wat nu???

Ik moet nu iedereen op de vaste lijn terug bellen!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dit kan te maken hebben met de 3G-netwerkdekking in jouw omgeving. Zet je toestel eens op alleen 2G. Merk je dan verschil?
willemBTS
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet duidelijk zeggen of ik verschil merk.

Ook met 3G netwerk is het wisselend, ene moment heb ik hier enorm last van, de andere keer weer niet.

Ik vind het in deze tijd eerlijk gezegd toch belachelijk dat dit kan, er wordt wel overal reclame gemaakt voor het supersnelle 4g netwerk, terwijl in de meeste kleine dorpen en buitengebieden het bereeik alleen maar slechter aan het worden is!!

willemBTS
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen enkel verschil!!

Vandaag was het zelf zo slecht dat ik niet 1 enkel gesprek heb kunnen uitvoeren!!!

Belachelijk, dit is al de zoveelste keer!!

Dikke min wat mij betreft dit waardeloze netwerk!!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@willemBTS

Er zijn werkzaamheden gaande geweest in Cuijk. Waarschijnlijk heb je hiervan overlast ervaren. Tip: zoek de volgende keer eerst even op postcode/plaatsnaam in de zoekbalk en filter dan op datum. Dan zie je vanzelf of er storingen of werkzaamheden in jouw regio gaande zijn.
willemBTS
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou het is vandaag nog steeds bagger, kan nog steeds geen gesprek voeren!!

Zou ook terug gebeld worden door de klantenservice...ook nog steeds niks....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic