Anonymous
Niet van toepassing

Play Store betaling via Vodafone verkeerde nummer (oud nummer)

Goedemiddag,

 

In de Play Store van Google heb ik geprobeerd Betaling via Factuur Vodafone aan te zetten maar hij blijft mijn oude telefoonnummer pakken terwijl bij Google alles op mijn huidige nummer staat. Ik heb werkelijk geen idee waarom hij het oude nummer blijft pakken. 

 

Weet iemand een oplossing om mijn juiste nummer bij Betaling via Factuur Vodafone te krijgen?

 

Met dank

 

Groet TallMan206

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anonymous
Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt en zie dat op je nummer "betalen via de rekening", bij ons op mogelijk staat.
Daarnaast heb ik gelijk ook de website www.payinfo.nl gecontroleerd op een blokkade voor sms- en contentdiensten. Hier staat gelukkig geen blokkade. 

Heb je inmiddels je nieuwe toestel al ontvangen en is het gelukt met het installeren van je nieuwe toestel en betalen via de rekening van Vodafone? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Anonymous 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb even voor je gekeken maar ik denk dat je iets meer hebt aan de informatie van Google.
Zie bv deze pagina: https://support.google.com/accounts/answer/3463280?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=nl


Zou je het eens kunnen proberen en anders even wachten tot er iemand van Vodafone je kan helpen of @SamsungExpert 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Beste @Energieboy dank voor je reactie.

 

Ik heb ook mijn huidige telefoonnummer even verwijderd uit Google. Ik heb nu helemaal geen telefoonnummers meer in Google staan. Nog pakt hij mijn oude nummer bij Betaling via Vodafone. Ik krijg morgen een nieuwe telefoon en zal een schone installatie doen en ben erg benieuwd of dat misschien iets helpt.

 

Als er verder nog tips of hulp is, zou dat erg fijn zijn.

 

Dank.

 

Groet TallMan206

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Ik denk dat dit netwerk geconfigureerd is, je kunt hiervoor het beste even met de Vodafone klantenservice contact opnemen. Wat er nu gaande is, is dat je oude nummer wel geconfigureerd is voor Google Play Store betaling maar je nieuwe nummer niet. Je kunt uiteraard ook even kijken of een schone installatie op je nieuwe toestel voldoende is @Anonymous .

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Anonymous,

Dat schiet niet op. Ik vermoed zoals @SamsungExpert al aangeeft dat bij ons de optie om te betalen met je mobiele nummer, op niet mogelijk staat op je nieuwe nummer. Ik kijk graag het een en ander voor je na. 

Kun je mij een DM sturen met daarin de volgende gegevens:

* Naam
* Straat en huisnummer
* Postcode en plaatsnaam
* Geboortedatum
* Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
* Mobiel nummer.

Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Anonymous
Ik heb gelijk je nummer erbij gepakt en zie dat op je nummer "betalen via de rekening", bij ons op mogelijk staat.
Daarnaast heb ik gelijk ook de website www.payinfo.nl gecontroleerd op een blokkade voor sms- en contentdiensten. Hier staat gelukkig geen blokkade. 

Heb je inmiddels je nieuwe toestel al ontvangen en is het gelukt met het installeren van je nieuwe toestel en betalen via de rekening van Vodafone? 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Louis ,

 

Nee mijn nieuwe telefoon komt later deze dag binnen. Heb je niet intern iets kunnen vinden waardoor je mij kun t helpen?

 

Ik laat je weten of mijn nieuwe telefoon met een schone installatie helpt. 

 

Thanks!

 

MVG TallMan206

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hier staat alles correct @Anonymous.
Vandaar dat ik ook al vroeg of het gelukt was. 
Het enige wat ik nog kan proberen is je nummer even van het netwerk afhalen en er terug op zetten. 
Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk. Dit heb ik zojuist gelijk uitgevoerd. Kun je voor mij eens het toestel opnieuw opstarten en dan alsnog proberen om deze optie toe te voegen? 

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

Hoi @Louis het heeft nog geen effect. Ik wacht mijn nieuwe tel even af.

 

Groetjes 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je het inmiddels kunnen testen op je nieuwe toestel @TallMan206?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic