itzdoomalex

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Persoonlijk aanbod

Hallo,

Ik zou mijn abonnement 4 maanden voor mijn einddatum van mijn abonnement kunnen verlengen en een nieuw toestel kiezen, maar op de vodafone website staat dat ik nog geen nieuw abonnement kan nemen met een nieuw toestel. Er komt ook geen persoonlijk aanbod te staan terwijl dat volgens de website zou zijn. De einddatum van mijn abonnement is 21 februari 2015 en het is nu 21 oktober en dat zijn 4 maanden.

Hopelijk kan iemand mij verder helpen. Alvast bedankt.

Groeten Alexander
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @itzdoomalex

Wacht nog een paar dagen af voor een persoonlijk aanbod via MyVodafone.
Ik ben er vrij zeker van dat je in de loop van deze week een persoonlijk aanbod te zien krijgt.
Verlengen kan in jouw geval inderdaad vanaf 21 Oktober 2014.
Je kunt daarbij kiezen uit alle abonnementen die Vodafone op dit moment commercieel aanbiedt. Dat geldt voor smartphone-inclusive-abonnementen, als voor sim-only-abonnementen.

Succes!

Netwerker
itzdoomalex
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Krijg je dan nog extra korting omdat ik vodafone klant ben? Zoals hier: https://directsales.vodafone.nl/verlengen?filter=voice&cmpid=00291m_%7cVerlengen_br_3MND%7cvodafone_... ? Zo ja zou ik dan al naar de vodafone winkel kunnen gaan en een nieuw abonnement afsluiten
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi itzdoomalex, het aanbod dat je in My Vodafone ziet, daar zit bij verlengen wel een korting op uiteraard. Maar: je ziet niet elke combinatie van abonnement en toestel er in terug. Mocht je graag een andere combinatie/aanbieding willen, dan kunnen mijn collega's in de winkel of bij de telefonische klantenservice die opties altijd met je bespreken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic