Ik ben in juli en augustus op vakantie geweest. Ik vertrok op 19 juli. Op 14 juli ontving ik een sms dat ik blokx voor alles in één op reis kon aanzetten door "AAN" 4000 te SMS'en. Dit heb ik niet gedaan. Desondanks is elke dag dat ik gebruik maakt van de telefoon tijdens de vakantie de blokx afgeschreven. Hierover heb ik gebeld met de klantenservice (in twee pogingen 40 min wachten). Het meisje gaf aan dat dat standaard aan staat bij mijn nieuwe abonnement. Dit in tegenstelling tot de de SMS. Ik wilde dat dit rechtgezet ging worden, maar zij mocht daar niet over beslissen. Ze zou mij diezelfde middag nog e-mailen over de uitslag. Ik heb niet van haar vernomen (geen email en ook telefoon). Na een paar dagen belde ik wederom (20 min wachten). De jongen gaf aan dat zijn collega dit moest doen en hij zou haar een email sturen. Wederom geen enkele respons vanuit Vodafone. Dus belde ik vandaag weer (>31 min wachten). Uiteindelijk de verkooplijn gebeld en die stonden me meteen te woord en attendeerden mij op dit formulier. Nu ben ik inmiddels helemaal klaar met Vodafone. Als dit niet binnen 5 werkdagen fatsoenlijk ga ik mijn abonnement opzeggen.