Binnert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pakket beschadigd

Twee weken geleden heb ik twee nieuwe telefoons besteld met abonnement. Geld is van de rekening, 1 telefoon is via PostNL geleverd maar die tweede.... die is er nog niet. Is nooit aan mijn deur geweest maar bij PostNL als beschadigd terug gestuurd naar Vodafone. Helaas kan niemand iets doen zolang dat ding niet terug is. Nou lekker is dat! Ik kan niets maar geld is ook weg. Iedere helpdesk medewerker zegt hetzelfde, ja jammer. " Ik bel je volgende week terug, beloof ik" gebeurt gewoon niet..... Een foutje kan maar herstel het dan!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Binnert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat ook wij je hier als klanten niet verder kunnen helpen. Daar moet je echt de klantenservice van Vodafone voor hebben. Wat je kan doen is een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook met deze zelfde vraag.

Deze kunnen in het systeem kijken en/of aantekeningen maken die wij als klanten helpt klanten niet kunnen doen. Desnoods loop je even langs een Vodafone winkel om te vragen of die je kunnen helpen dit probleem op te lossen. Dat ze daar bellen met Vodafone of zo. Maar ik denk dat het vragen via bovenstaande ook wel lukt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Binnert
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het vervelende is dat ook wij je hier als klanten niet verder kunnen helpen. Daar moet je echt de klantenservice van Vodafone voor hebben. Wat je kan doen is een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook met deze zelfde vraag.

Deze kunnen in het systeem kijken en/of aantekeningen maken die wij als klanten helpt klanten niet kunnen doen. Desnoods loop je even langs een Vodafone winkel om te vragen of die je kunnen helpen dit probleem op te lossen. Dat ze daar bellen met Vodafone of zo. Maar ik denk dat het vragen via bovenstaande ook wel lukt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Binnert,

Voor deze vraag kun je inderdaad het beste contact opnemen met onze klantenservice. Via het forum heb ik geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit op te lossen. Heb je ondertussen al contact met ons gehad? We zijn benieuwd naar een update.

Groetjes,
Binnert
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas al meerdere keren contact gehad maar servicedesk medewerkers komen niet verder dan vertellen dat zij niets kunnen doen..... eerst moet het toestel terug zijn bij Vodafone.
Ik kan heel slecht tegen dit soort van “Computer said no...” opmerkingen maar ik ben machteloos.
moet nu weer 5 werkdagen wachten tot het is opgelost. Als er dan geen oplossing komt ga ik een jurist inschakelen want dan slaat het echt nergens op.......
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Binnert, als het pakket is beschadigd dan is dat zeker vervelend, maar het pakket moet inderdaad eerst retour zijn. Ik heb daar helaas ook geen oplossing voor. Hopelijk is het snel opgelost, de oplossing zal zeker komen. Het topic gaan we binnenkort wel sluiten omdat we het via het Forum niet kunnen nakijken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic