Raymond63

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Paarse vertikale streep op display S7 Edge

Sinds gisteren vertoont het display mijn S7 Edge een paarse streep aan de rechterzijde. Het toestel is niet gevallen of iets dergelijks Bij googelen kwam ik deze site tegen:https://112android.nl/blog/roze-of-paarse-verticale-streep-op-samsung-telefoon-oa-s7-edge Het blijkt dat meer mensen dit probleem hebben (structureel?) en dat het waarschijnlijk te wijten is aan een los contact. Ik wil graag een fabrieksgarantieclaim indienen, maar de op de site staat een verontrustend bericht: namelijk dat Samsung met een malafide reparatiebedrijf samenwerkt en dat je je telefoon gewoon kwijt bent tenzij je betaalt. Is iemand hiermee bekend en hoe krijg ik mijn telefoon op een acceptabele wijze (dat wil zeggen: snel en goedkoop) gerepareerd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Raymond63,

Zowel Vodafone als Samsung maken gebruiken van reparatie partner Dynafix. Dit is dus de officiële reparateur.

Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn. Je kunt dit altijd navragen bij Samsung of bij Dynafix.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Raymond63,

Zowel Vodafone als Samsung maken gebruiken van reparatie partner Dynafix. Dit is dus de officiële reparateur.

Voor zover ik heb begrepen zou het tekort van de beeldschermen opgelost zijn. Je kunt dit altijd navragen bij Samsung of bij Dynafix.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Sietske, not yet! Nog ff keertje klikken ;).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Goed bezig weer SamsungExpert :). Nu is het écht gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic