Ed1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

PUK code invoeren

Ik probeer een juiste PUK code in te voeren maar code wordt niet herkend, moet er naast de PUK code zelf nog een andere code / commando worden ingevoerd?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ed1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Allemaal bedankt voor jullie hulp, het probleem was inderdaad de Samsung telefoon!
De simkaart kon perfect d.m.v. PUK code geactiveerd worden in een ander merk telefoon...
Vind het overigens wel vreemd dat Samsung hier blijkbaar geen oplossing voor heeft, nu had ik toevallig nog een ander merk telefoon liggen maar stel dat je die niet hebt?

Nogmaals dank!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Ed1,

Dat is vreemd. Heb je wel de juiste PUK-code ingevoerd? Neem anders even contact op met onze klantenservice via Facebook/Twitter of de chat. Dan checken we of je de juiste PUK-code invoert.
Anonymous
Niet van toepassing
Mocht je trouwens een Samsung toestel hebben die aangeeft dat de pukcode niet correct is en je hebt de juiste pukcode, dan raad ik je aan om je simkaart in een ander type en merk toestel te stoppen zodat je daarop het proces kan voltooien en daarna je simkaart weer terug stoppen Ed1
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Ed1,

Is het inmiddels gelukt?
Ed1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Allemaal bedankt voor jullie hulp, het probleem was inderdaad de Samsung telefoon!
De simkaart kon perfect d.m.v. PUK code geactiveerd worden in een ander merk telefoon...
Vind het overigens wel vreemd dat Samsung hier blijkbaar geen oplossing voor heeft, nu had ik toevallig nog een ander merk telefoon liggen maar stel dat je die niet hebt?

Nogmaals dank!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ed1, fijn dat het is opgelost! Als je geen andere telefoon had dan kon dit ook in een van onze winkels worden gedaan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic