kpothof

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PDP melding

Ik ben op zit moment in Brazilie en sinds een week krijg ik de melding met PDP identiteit niet geaccepteerd.
In een eerdere vraag van iemand uit 2016 staan wat tips om de apn te veranderen maar die hebben niet tot het gewenste resultaat geleid.
11 Reacties 11
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je ook al eens geprobeerd om herstel netwerk instellingen te doen? Of eventueel contact opgenomen met de klantenservice om te controleren dat daar alles goed staat?
kpothof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Herstel netwerkinstellingen heb ik gedaan, vliegtuig stand aan/uit wat gisteren hielp maar vandaag niet meer, simkaart eruit/erin, reset gedaan maar niets hielp.
Helpdesk is gebeld door een collega in Nederland met als resultaat bovenstaande tips maar die hielpen dus niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
kpothof, in dat geval is helaas meer onderzoek nodig. Je kunt hiervoor het beste onze Network Check gebruiken. Aan het einde van deze check heb je meestal de mogelijkheid om een case aan te maken voor verder onderzoek. Onze Network Crew zal het zo snel mogelijk proberen op te lossen. Als er een lokaal probleem is met de Braziliaanse operators dan kan dit meestal niet door ons worden opgelost.
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer ook voor de zekerheid de apn.... Instellingen- mobiele data - opties - mobiele data netwerk. Hier moet staan live.vodafone.com of office.vodafone.nl gebruikersnaam vodafone wachtwoord vodafone
kpothof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vlieg vandaag, ben op het vliegveld nu en morgen weer in Nederland. Ik zal morgen proberen of alles is opgelost.

Bedankt voor de reacties!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste kpothof,

u bedoeld deze post?
http://forum.vodafone.nl/t5/Ons-Netwerk/PDP-Authentication-Failure/td-p/264008

Bent u een zakelijke of prive klant?
Anonymous
Niet van toepassing
Werkt het weer kpothof?
kpothof
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Aangekomen in Nederland is de verbinding weer zoals vanouds. Wat nu de root cause is geweest is mij niet bekend.Ik ben trouwens een zakelijke gebruiker.
In ieder geval bedankt voor de tips!

Met vriendeleijke groet,

Kees
Anonymous
Niet van toepassing
Graag gedaan kpothof wel jammer dat we er niet achter zijn gekomen waarom het in het buitwnland niet werkt. Mocht je de volgende keer naar het buitenland gaan en het werkt niet, bel dan direct met de klantenservice. Zij kunnen achterhalen hoe de simkaart op het netwerk staat etc.
Je kan dan ook meteen checken of bovenstaande instellingen kloppen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost! Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic