jverhoeven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na 17 jaar geen Vodafone klant meer

Ik heb een Red Europa abonnement die me toestaat vanuit BE naar BE te bellen voor niks, van BE naar NL voor niks, echter van NL naar BE kost me 89 cent per minuut!?!?!.

Nu heb ik net een nieuwe job geaccepteerd in BE. Echter ik moet vaak inbellen in meetings vanuit Nederland. Met nog 7 maanden te gaan in mijn SIM only abonnement, zit er niks anders op dan over te gaan op BLACK abonnement. Echter dit kost 89 EUR per maand. Op de website staat 65 EUR, echter bij een lopend contract mag dat bedrag niet gebruikt worden. T-Mobile kost 35 EUR per maand.

Afkopen van Vodafone kost me 40 EUR/maand ipv de 27 EUR die ik nu betaal (blijkbaar moet ik bij afkopen een of andere korting wel betalen die ik normaal niet betaal).

Kortom, als ik naar T-Mobile overga zijn de kosten voor de komende 7 maanden zijn: 7 * 40 EUR (afkoop) + 7 * 35 EUR (T-Mobile abo), terwijl overgaan naar BLACK kost 7 * 89 EUR. Dat is dus 15 EUR per maand duurder.

Enig coulance is afwezig bij de 2 telefoontjes naar klantenservice. Ik ben zelfs bij een winkel langsgeweest. Iedereen is vriendelijk maar kan niks betekenen ook voor iemand die al 15 jaar klant. Moet nu dus 280 EUR over de balk smijten om over te stappen naar T-Mobile, voor NIKS. Ben meer dan teleurgesteld in flexibiliteit Vodafone. Blijkbaar is het vasthouden van de regels belangrijker dan een klant behouden.

Zoveel ergernis dat ik het abonnement van mijn vrouw ook maar om ga zetten naar andere provider. Dat was bijna einde contract.
7 Reacties 7
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi jverhoeven!

Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend voor je is. Uiteraard willen we je graag behouden als klant maar zijn we ook wel gebonden aan regels. Om wellicht toch tot een oplossing samen te kunnen komen raad ik je aan nogmaals contact met ons op te nemen via 0800-0560 (gratis). Je komt dan terecht bij mijn collega's van de afdeling Verkoop.
Shipmate

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
[Mod edit Serkan]

Shipmate

Bedankt voor het meedenken maar het is niet toegestaan om namen/e-mailadressen van medewerkers te delen op ons forum. Daarnaast betreft het in dit geval een oud directeur.
Shipmate

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit geeft precies aan hoe triest het is bij Vodafone. Een discussie met klanten aangaan over de slechte service van Vodafone vooral uit de weg gaan. Misschien is de oud directeur wel tot inkeer gekomen en kon hij zich net verenigen met de manier van omgaan met klanten zoals Vodafone die voorstaat.
Dit hele verhaal is voor een reden te meer om over te stappen naar een andere provider.
Ik ben dus na een fors aantal jaren klant geweest te zijn nu ook weg. Vodafone thuis is tenslotte ook verkocht dus geen reden meer om nog te blijven.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Shipmate,

Het originele bericht van de topic starter betreft een vraag die niet kan worden beantwoord via het forum.

Waarom? Via het forum is er geen inzage tot het systeem, dit zou niet veilig zijn en bepaalde gegevens worden natuurlijk liever niet gedeeld online. Daarom staat het forum grotendeels los van de klantenservice, ook is het vooral de klant interactie om elkaar te helpen. Natuurlijk is het mogelijk verder te praten via het forum alleen zal een oplossing niet worden gevonden. Zie ook het volgende Tips & Tricks board.

Meningen geven mag natuurlijk, zolang het wel binnen de forum regels blijft.
Shipmate

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In plaats van zo betweterig te zijn misschien handig om jullie klantenservice te informeren over dit soort berichten. Zal waarschijnlijk niet helpen maar heb je wel je best gedaan iets wst de klantenservice niet kan zeggen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic