Beste,
Sinds december 2012 probeer ik al over te stappen van Telfort naar Vodafone.
Vanwege de vele klachten die ik bij Telfort heb m.b.t. bereik mocht ik het lopende abonnement kosteloos opzeggen.
Dus ik via het werk een Friends and Family abonnement aanvragen, met 10GB internet, en met nummerbehoud.
Na een aantal dagen krijg ik een sms dat mijn aanvraag voor nummerbehoud in behandeling is genomen en dat het per 4 februari overgenomen word.
Dit was dus niet goed, ik mocht per direct weg bij Telfort en had geen opzegtermijn.
Gebeld naar de klantenservice en zij zouden via de afdeling nummerbehoud een nieuwe aanvraag indienen.
Tevens was de aanvraag inmiddels al afgekeurd.
Een nieuwe aanvraag is er gekomen en ik kreeg een sms dat het per 10 januari zou worden overgenomen.
Mooi, 3 weken eerder, daar kon ik dan nog wel mee leven.
Een dag later, 11 januari, belde ik echter nog steeds met mijn oude nummer via Telfort.
De klantenservice wist mij toen ineens te vertellen dat mijn aanvraag was afgekeurd.
Diezelfde dag weer gebeld en zij zouden het nogmaals gaan regelen.
Een aantal dagen later een sms dat mijn nummerbehoud aanvraag was afgekeurd.
Weer gebeld naar Vodafone en via de klantenservice bij de verkoopafdeling terecht gekomen.
Daar wisten ze mij te vertellen dat de aanvraag voor nummerbehoud was goed gekeurd en dat ik de volgende dag mijn nummer bij Vodafone zou hebben.
Vandaag is het 23 januari en ik bel nog steeds via Telfort.
Nogmaals gebeld naar Vodafone, hier werd mij verteld dat mijn aanvraag voor het abonnement nu helemaal was afgekeurd want dat is normaal na 3 afgekeurde aanvragen nummerbehoud.
Niet logisch als je het mij vraagt, maar dat kan aan mij liggen.
Er werd mij verteld dat ik dus maar een nieuw abonnement aan moest vragen.
Dus ik weer naar de pagina om een Friends and Family abonnement aan te vragen, hier zag ik echter niet meer de keuze staan voor een abonnement met 10GB, dit was nu nog 'maar' 4GB.
Vanavond kreeg ik een sms, mijn aanvraag nummerbehoud was ingedient voor 25 februari.
Dus ik maar weer gebeld, de hele situatie voor de weet ik hoeveelste keer uitgelegd en de medewerker aan de andere kant van de lijn wist mij weer te vertellen dat mijn aanvraag wéér was afgekeurd.
Inmiddels dus voor de 4e keer.
Alle keren heb ik vermeld dat ze bij de afdeling nummerbehoud een ";" (puntkomma) moesten vermelden in het opmerkingen veld zodat dit bij Telfort binnen zou komen dat zij het handmatig af moesten handelen.
Van Telfort heb ik te horen gekregen dat er echter maar 1 keer de ";" is vermeld, de eerste keer.
Zojuist is door de klantenservice mij verteld dat ik morgen tussen 8:30 uur en 17:30 uur terug moest bellen omdat de afdeling nummerbehoud niet aanwezig is.
Ik word er een beetje moe van dat het niet goed gaat.
Vodafone, wat gaan we hier aan doen?
Graag een reactie met daarin een termijn waarin jullie er voor gaan zorgen dat mijn nummer overgenomen word, van Telfort naar Vodafone.
Tevens zou ik graag een compensatie willen ontvangen voor alle, inmiddels wel, uren die ik aan de telefoon heb gehangen en waar niks uit is gekomen.
Ook wil ik graag alsnog het internet abonnement van 10GB, het is namelijk niet mijn schuld dat jullie de aanvraag niet goed naar Telfort sturen, hierdoor ben ik het 10GB abonnement misgelopen.
Verder wil ik nog even vermelden dat het bij mijn vriendin wel allemaal goed is gegaan.
Nu wil ik zelf graag ook over naar Vodafone als het kan...
Met vriendelijke groeten,
Rens