Mariska-mva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen

Vanaf vandaag zou mijn abbo overgaan naar Vodafone. als ik mijn eigen nr bel krijg ik een voicemail bericht van vodafone, ik zal dus al wel overgestapt zijn maar ik kan zelf niet bellen. En nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska-mva
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh ik schaam me dood, dat heb ik niet nogmaals geprobeerd.
Ik had de simkaart de dag ervoor al ingedaan maar dit is blijkbaar niet de bedoeling.
Ik heb de simkaart er opnieuw ingedaan en nu kan ik idd bellen (en de rest ook neem ik aan)
Bedankt voor de hulp!
 
vriendelijke groet,
Mariska

Bekijk in context

3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Mariska,
 
als het goed is heb je indertijd van Vodafone ook al een nieuw SIM-kaartje gekregen.
 
Dat moet je nu in je toestel doen (standaard pincode is 0000) en dan zou alles meteen moeten werken.
 
Laat je het ons nog even weten of alles gelukt is?
 
Succes.
Mariska-mva
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Oh ik schaam me dood, dat heb ik niet nogmaals geprobeerd.
Ik had de simkaart de dag ervoor al ingedaan maar dit is blijkbaar niet de bedoeling.
Ik heb de simkaart er opnieuw ingedaan en nu kan ik idd bellen (en de rest ook neem ik aan)
Bedankt voor de hulp!
 
vriendelijke groet,
Mariska
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Mariska-mva schreef:
Oh ik schaam me dood, dat heb ik niet nogmaals geprobeerd.
Ik had de simkaart de dag ervoor al ingedaan maar dit is blijkbaar niet de bedoeling.
Ik heb de simkaart er opnieuw ingedaan en nu kan ik idd bellen (en de rest ook neem ik aan)
Bedankt voor de hulp!
 
vriendelijke groet,
Mariska
Niks om je voor te schamen hoor, ik ben allang blij dat het voor je opgelost is zonder verdere trammelant 😄
 
Nog bedankt dat je het netjes even gemeld hebt, weten we dat jij in ieder geval geen probleem meer hebt.
 
Veel plezier met je nieuwe abonnement!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic