Yusunoha

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van het oude Hybride naar Start M

Beste Vodafone,

Momenteel heb ik een abonnement nog lopen voor het oude Hybride model bij Vodafone, maar omdat dat model is beëindigd kan ik verder geen wijzigingen meer maken aan dit abonnement.

Ik wil dus dan graag overstappen op een nieuw abonnement bij Vodafone waarbij ik hetzelfde nummer wil behouden, maar mijn vraag is hoe ik dat nu doe.

Ik heb al geprobeerd contact op te nemen met Vodafone via de mail, maar ik krijg alleen maar berichten dat ze nog niet toe zijn gekomen aan mijn mail en dat ik moet wachten.

Ik zou dan graag willen overstappen naar een Start M abonnement, en ik ben momenteel aangesloten bij Ziggo, krijg ik dan ook de voordelen bij dit abonnement omdat ik ben aangesloten bij Ziggo of is dat niet mogelijk?

Graag zou ik dus antwoord op deze vragen willen hebben en ik hoopte dat iemand mij hiermee kon helpen.
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Yusunoha, Hybride is een onderdeel van Prepaid. Om over te stappen naar Start M (abonnement) is nummerbehoud nodig vanaf prepaid naar een abonnement. Zet Hybride wel eerst stop via My Vodafone om problemen met de incasso te voorkomen. De stappen voor het omzetten staan vermeld op https://vodafone.nl/nummerbehoud. Als je aan de voorwaarden van non-stop voldoet ontvang je dit uiteraard ook! Kijk hiervoor op http://voda.fo/ne/d4w7g of het topic op http://voda.fo/ne/o5n3h..
Yusunoha
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Marc,

Bij mij was Hybride een abonnement van €4,- die elke maand van mij rekening werd afgeschreven, dus ik had Hybride wel als abonnement. Het alternatief voor Hybride is nu inderdaad wel een vorm van prepaid.

Ik heb inmiddels al contact gehad met één van uw collega's via de mail, waarbij het wel mogelijk was om dit Hybride abonnement om te zetten naar een Start M abonnement. Uw collega had wat extra informatie nodig die ik inmiddels ook al doorgestuurd heb en ik wacht nu op een reactie op die mail.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi Yusunoha,

Heb je ondertussen al reactie ontvangen op je mail? We zijn benieuwd!
Yusunoha
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik heb inmiddels ook al het nieuwe abonnement gekregen met een nieuwe simkaart, en de oude Hybride abonnement is stopgezet.

Alleen zit ik nu met een nieuw probleem, wat ik hier vermeld heb. https://forum.vodafone.nl/t5/Netwerk/Slecht-bereik-met-nieuwe-SIM-kaart/m-p/284748
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Ah goed om te horen Yusunoha! Aangezien het probleem dus opgelost is, sluit ik nu dit topic en discussiëren we verder in het nieuwe topic dat je geopend hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic