Hallo Chebbie,
Antwoord een beetje aangepast aan nieuwe informatie.
Van harte welkom op dit Forum.
Er is een standaard-topic met alle informatie over overstappen naar Vodafone, dat al je vragen beantwoordt.
Dat is dit topic: "Ik heb verlengd, (of ben zojuist klant geworden), en nu ?" van Moderator Per.
Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Ik-heb-verlengd-of-ben-zojuist-klant-geworden-en-nu/td-p/93... Voor alle telecom-providers geldt dat bij overstappen-met-nummerbehoud de aanvraag vanaf zestig dagen voor de einddatum van je huidige contract mag worden gedaan. In jouw geval dus vanaf 8 April 2015. Jouw huidige telecom-provider geeft je nul-zes-nummer pas vrij op de einddatum van je contract. En dan kan dat nummer op die einddatum overgezet worden naar het Netwerk van Vodafone. Dat is dan de porteerdatum, en tevens de ingangsdatum van je abonnements-overeenkomst bij Vodafone. Dat is de theorie. In de praktijk maakt jouw huidige telecom-provider verschrikkelijk veel fouten met de data voor nummer-overdracht. En probeert klanten langer klant te laten zijn bij die telecom-provider.
Voor wat betreft de acties bij de Samsung Galaxy S 6. Op de website van Samsung Promotions kun je lezen dat die akties van Samsung uit georganiseerd worden. En dat de aankoopdatum heel belangrijk is. Google even om op de website van Samsung Promotions terecht te komen. Ik meen dat de Samsung promotie-aktie tot en met 30 Juni 2015 duurt.
Ik verwacht dat het aanbod in combinatie van een RED SUPER-abonnement met Samsung Galaxy S 6 voor €65,00 per maand, nog wel een aantal maanden blijft staan. Je moet dus nog een maand wachten, voordat je je aanvraag bij Vodafone kunt doen. Anders gaat Tele2 er vanuit dat je wilt afkopen.
Edit: over de voorraadstatus van de Samsung Galaxy S6 en de planning bij de koeriersdienst van Vodafone, kan ik helaas geen informatie geven. Wel dat je je contract bij Tele2 moet uitdienen. Of, indien gewenst, afkopen. N.B. Het is op dit Forum gebruikelijk om een kudo (waarderingspunt) te geven, indien je vragen beantwoord zijn ! Alvast bedankt daarvoor.
Meer informatie: zie het topic waarnaar ik heb verwezen. En de Vodafone Sales Afdeling op telefoonnummer : 0800-0560.
Succes!
Netwerker