Marike

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Vodafone naar een andere provider

Ik heb op dit moment een contract bij Vodafone dat op 27 februari verloopt. Nu wil ik misschien overstappen naar Telfort. Hoe lang van te voren kan ik dit doen? Kan ik bijvoorbeeld op 27 oktober al overgaan of wordt het dan december?


5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Je hebt als particulier een opzegtermijn van een maand en als zakelijke klant een opzegtermijn van 3 maanden. Je kan dit eventueel nu al aangeven via de afdeling Loyalty
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

De titel van jouw topic strookt niet met de inhoud van jouw bericht.
Wil je juist Vodafone verlaten op 27 Februari 2016? Of wil je juist klant worden van Vodafone.

Vanaf 29 DECEMBER 2015 kun je bij de telecom-provider van je keuze een volledige aanvraag-met-nummerbehoud doen. Met volledige aanvraag bedoel ik een aanvraag met vermelding van je lange SIM-kaartnummer (van 19 cijfers) en de datum waarop je nul-zes-nummer moet worden overgezet naar het Netwerk van die telecom-provider.

De nummer-overdracht (nummer-portering) kan in jouw geval pas plaatsvinden op 27 Februari 2016.

Die datum, of een datum die daar dicht bij in de buurt ligt, wordt ook de ingangsdatum van jouw nieuwe telecom-abonnement.

Wat de afdeling Loyalty van Vodafone daarmee te maken heeft, is mij niet duidelijk.


Succes!


Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
De afdeling Loyalty regelt opzeggingen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic