Kaguhl

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen van Vodafone abo naar Vodafone prepaid mislukt

Ik had een 2-jarig abonnement bij vodafone, dat afliep en ik niet wilde verlengen. Op het opzegformulier heb ik gekozen voor overstappen naar vodafone prepaid.
Ik was in de veronderstelling dat ik mijn huidige Vodafone simkaart kon blijven gebruiken, en heb verder geen actie ondernomen.
Gisteren is mijn abonnement afgelopen, en ik kan vandaag niet meer bellen, ik heb geen bereik. Ook kan ik geen beltegoed opwaarderen. Het lijkt erop dat mijn simkaart niet meer functioneert.

Ik kijk nu verder op de site, en het lijkt erop dat ik apart een Vodafone prepaid pakket had moeten aanschaffen, en vervolgens kiezen voor nummerbehoud vanaf abonnement. Dit is dus niet gebeurd.

Is het nog mogelijk om alsnog een Vodafone prepaid pakket te kopen, en nummerbehoud regelen met mijn oude nummer? Dit nummer heb ik al jaren in gebruik, en zou ik graag willen behouden!
Ik zou hier graag rechtstreeks contact mee willen opnemen met klantenservice, maar die kan ik dus niet meer bellen!
2 Reacties 2
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hi Kaguhl,

Dat is in principe nog mogelijk, maar hiervoor dien je contact op te nemen met de afdeling annuleringen. Je zult dan moeten vragen om een "her-aansluiting in verband met nummerbehoud". Doe dit wel ze snel mogelijk!

Groeten,
Flow
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Neem even contact op met de klantenservice. Dit hoeft niet persé telefonisch, je kunt ook chatten. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic