Faat__

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen op vodafone

Hallo,

Ik wil van telfort overstappen naar vodafone (dit kan vanaf morgen). Mijn contract loopt tot 6 januari.

Moet ik tot die tijd dan betalen voor beide abbonementen? Of gaat mijn vodafone abbonement pas in zodra mijn telfort contract is geëindigd?

Mvg.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Leuk dat je wilt overstappen naar Vodafone :).

En natuurlijk betaal je niet voor 2 abonnementen dan zou Nederland niet recht staan hé. Wanneer je Telfort abonnement stopt ga je verder met Vodafone en dan betaal je.
Faat__
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oh super.

En dat opzeggen regelen jullie zeld zodra ik nummerbehoud aanvraag? Of moet ik dat zelf aangeven?

Gr.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Over je nummer moet je het wel even aangeven dat je deze wilt behouden zodat je niet en nieuw nummer krijgt. Voor de rest wordt het geregeld.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Wat SamsungExpert aangeeft klopt, als je nummerbehoud aanvraagt wordt alles voor je geregeld. Misschien dubbel, maar toch voor alle zekerheid: zeg dus als je nummerbehoud aanvraagt nooit zelf je abonnement op 🙂
Jordyboutier

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dus een soortgelijke situatie. Echter heb ik - per ongeluk - al zelf het abonnement opgezegd bij Telfort. Mijn abonnement bij Telfort loopt tot 02-12-2013. Ik heb op 28-11-13 een abonnement online afgesloten bij Vodafone incl. toestel. Ik heb daarbij aangegeven mijn huidige nummer te willen behouden.

Wat nu?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Jordy, heb je al bericht gekregen per wanneer je nummerbehoud in gaat? Als dat gebeurt voor je abonnement stopt is er niets aan de hand, maar als de opzegging eerder ingaat dan je nummerbehoud is dat een probleem. We kunnen immers geen nummer overnemen dat al opgezegd is.

Ik zou dat even nakijken en eventueel telfort vragen je opzegging uit hun systeem te halen. Dan weet je zeker dat het goed komt 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic