Beste Vodafone Crew,
Via Student.nl wil ik graag een abonnement afsluiten. Ik heb nog een abonnement lopen bij vodafone, met een opzegtermijn van 1 maand. Mijn nieuwe provider gaat Ben worden, in de nummerbehoud-procedure wordt hier in vermeld dat nummerbehoud, overstap etc. door Ben wordt geregeld. Echter, op de vodafone site staat:
Mag ik voor de einddatum van mijn contract overstappen naar een andere provider?"Met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand is Vodafone bereid je nummer eerder vrij te geven. Stap je voor de einddatum van het contract over, dan ontvang je nog een laatste rekening voor de resterende abonnementskosten.
Dit zijn de kosten die je maakt vanaf het moment dat je overstapt tot de daadwerkelijke einddatum van je contract"
Mijn contact (SIM-only) loop in juli af. Als ik volgende maand overga naar een Ben-abonnement, moet ik dan de resterende maanden de kosten betalen die nu voor mijn huidige contract gelden? Februari moet ik dan sowieso betalen (1 maand opzegtermijn). Moet ik dan voor de volgende 5 maanden (maart, april, mei, juni en juli) nog betalen ondanks ik er geen gebruik van maak?
Met vriendelijk groet,
roosxxxxx