Eerdere Update dan verwacht...
Als ik nu nog terug zou kunnen dan zou ik het doen! Ik snap niet waarom dit tot een drama moet komen en waarom ik me als klant bezig moet houden en niemand me binnen Vodafone me normaal kan helpen. Foutje nummerbehoud was van T-Mobile, daar kan ik niets meer over zeggen. Maar het advies wat ik dan nu heb gekregen om te doen is echt kant nog wal.
Het leek de klantenservice een goed plan om mijn oude aanvraag te annuleren en dan een nieuwe aanvraag te doen. Alles zou goed komen en ik hoefde me geen zorgen te maken. Het klonk ook zo en heb een opnamen gesprek gehad met deze jongen en toch gaat er iets mis, ik krijg maar geen e-mail van bevestiging binnen dus ik ga nog maar eens bellen met de klantenservice. Dan krijg ik het volgende: Sorry meneer, mijn collega heeft uw nummerbehoud niet geannuleerd voor hij een nieuw contract met u aanging. Daarom krijg ik geen e-mail binnen voor een nieuw abonnement. Maar wat moet ik dan nu doen? De klantenservice gaat mijn nummerbehoud annuleren en dan kan ik, als ik een mail heb ontvangen, opnieuw een abonnement afsluiten door opnieuw naar de klantenservice te bellen.
Dus wat nu, nu heb ik helemaal geen contract meer lopen, geen aanvraag, niets. Mijn nummerbehoud moet nu eerst geannuleerd worden en daar moet ik eerst een mail over krijgen en dan pas kan ik een nieuw abonnement aanvragen. Niet even vragen of ze mij dan kunnen terug bellen, uit service, NOPE! Belt u dan maar weer terug.
Dat was het dan... lang leven de overgang met nummerbehoud door een foutje van de oude provider zit ik nu te wachten en kan ik nu echt helemaal niets meer.
Erg jammer... niet eens echt de fout van Vodafone want het begon bij verkeerde afkoop datum bij T-Mobile maar daarna ging het toch wel mis bij Vodafone en dat had ik niet verwacht. Ik ga nu maar wachten op een mailtje en hoop dat deze ook echt komt, heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen meer in :@
Nogmaals, het is niet aan Vodafone dat er nu zoveel fouten gemaakt worden, het begon bij de andere provider maar daar ben ik nu wel de dupe van. Lees wel vaker online iets over nummerbehoud en dan denk ik, hoe moeilijk kan het zijn. Nou, zo moeilijk dus :@