Wiekert

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van iPhone naar Samung S5

Ik zit met een aantal vraagjes,
Al jaren ben ik trouwe appel fan maar gezien de aanbiedingen en prijzen van abbonnementen en toestellen zag ik ook de Samsung S5 langs komen. Aangzien ik morgen mijn abbo mag verlengen wil ik toch eerst wat meer weten voordat ik een keuze maak.

Met mijn iPhone hield ik altijd veel dingen bij, ik heb een macbook dus dat ging altijd makkelijk met elkaar samen, nou weet ik dat als ik een Samsung neem dat sommigen functies niet meer zullen werken aangezien het een ander merk is. Een van de belangrijkste dingen die ik wel graag wil kunnen blijven synchroniseren tussen de twee apparaten is mijn agenda, kan je met een samsung S5 een gmail agenda koppelen? En deze ook live bijwerken?

Welke voordelen heeft een Samsung S5 tegen over een iPhone 5S en waarin zou de iPhone 5S het weer winnen van de Samsung?

Alle reacties zijn welkom, hoe meer ik weet des te beter.


Bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Wiekert,

Ik denk dat dit per persoon verschilt, je kunt het beste zelf nagaan welke telefoon voor jou het meeste ligt en of je de extra bijbetaling ervoor over hebt.

Mijn persoonlijke keuze zou hierbij naar de Android variant gaan. Maar let op, dit is mijn eigen persoonlijke keuze. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur :D.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Wiekert,

Leuke vraag :D. Ik zie dat dit je eerste vraag is, dus van harte welkom op het Forum!

Je kunt de Samsung Galaxy S5 uiteraard koppelen met Google Calendar, sterker nog, de Google Calendar App is standaard al geïnstalleerd en onderdeel van elke door Google gecertificeerde Android telefoon (waaronder de Samsung Galaxy S5).

Wat betreft de voordelen van beide telefoons denk ik dat per persoon verschilt. Persoonlijk ben ik meer een Android en Open Source gebruiker waar bijna alles naar eigen wens kan worden aangepast. Daarnaast verschilt het design van beide telefoons. Persoonlijk kijk ik al laatste naar het design, maar andere gebruikers kijken daar weer als eerste naar.
Wiekert
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hee @Marc- ,

Bedankt voor je reactie,
Stel je zou nu een iPhone 5 hebben, en je hebt de keuze uit 2 abbo's.
Welke zou je dan kiezen?

Samsung S5
Bijbetalen 0,00 eu
1 GB internet
300 belminuten
Onbeperkt SMS'en

voor 42,00 eu per maand

Of de iPhone versie van het zelfde abbonoment maar dan moet ik 180 euro bijbetalen, en de toegevoegde waarde naar mijn mening is dan alleen de fingerprint scanner.

groetjes,
Wiekert
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Wiekert,

Ik denk dat dit per persoon verschilt, je kunt het beste zelf nagaan welke telefoon voor jou het meeste ligt en of je de extra bijbetaling ervoor over hebt.

Mijn persoonlijke keuze zou hierbij naar de Android variant gaan. Maar let op, dit is mijn eigen persoonlijke keuze. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeur :D.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic