Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je je telefoon al eens een keer uit en weer aangezet? Het SIM-kaartje van Vodafone zit er wel in?
Beetje simpele vragen misschien maar verder kan ik op deze vraag niet helpen op deze Community omdat dit een klanten helpt klanten Community is en kan ik je echt alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice (
https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon/) of via Twitter en/of Facebook via een Prive berichtje. Ik begrijp dat je Vodafone daarop aanspreekt maar het kan natuurlijk ook nog aan de andere provider liggen, je hebt daar nog geen antwoord op. Dat je een slechte start hebt op deze manier is natuurlijk wel heel erg vervelend en wat betreft de tegemoedkoming, dat is ook weer iets wat ze alleen bij de klantenservice kunnen regelen.
Mijn advies is toch echt om contact op te nemen met de klantenservice omdat klanten hier niet veel voor je kunnen betekenen. Er zijn we moderatoren maar deze zullen je waarschijnlijk ook doorsturen (gezien dit een administratief iets is en daar geen kijk op hebben).
Succes en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.