Graag zou ik mijn nieuwe zakelijke ziggo account willen koppelen aan mijn bestaande vodafone abonnementen, echter is dat pas mogelijk als deze ontkoppelt zijn met mijn oude ziggo account. Kunt u mij hierbij ondersteunen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @joostdewind
Aan het @home e-mailadres zit een My Vodafone account gekoppeld met een inactief Ziggo abonnement. Dit inactieve Mijn Ziggo abonnement heb ik losgekoppeld. Dit @home e-mailadres is nu dus nog alleen in gebruik voor My Vodafone.
Met het j****@interactus.nl. emailadres is recent een Mijn Ziggo account aangemaakt. Voor beide omgevingen heb je dus nog een aparte inlog. Als je dit wilt samenvoegen is dit vanaf heden mogelijk, aangezien ik bij het @home e-mailadres het inactieve Mijn Ziggo account heb ik verwijderd.
Normaal gezien zou dit moeten kunnen via de Community maar het gaat hier om een zakelijk account. Ik weet niet of @Cecilia je hiermee kan helpen. Heb nog even geduld aub, Cecilia zie je bericht vanzelf langs komen en dan kan ze je hier meer over melden.
Hi @joostdewind, welkom hier!
Ik kijk graag of ik je hiermee kan helpen. Ik zie inderdaad dat er een nieuw Mijn Ziggo account is geregistreerd met het e-mailadres j****@interactus.nl. Deze is niet gekoppeld aan My Vodafone. Uit je bericht begrijp ik dat er aan My Vodafone een oud Mijn Ziggo account is gekoppeld. Wil je in je Community profiel de gebruikersnaam/e-mailadres van dit account vermelden onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'?
Hoi Cecilia,
Het emailadres is exact hetzelfde, aangezien ik het gewijzigd heb.
Ik heb het ouden mailadres onder persoonlijke informatie vermeld.
Hi @joostdewind
Aan het @home e-mailadres zit een My Vodafone account gekoppeld met een inactief Ziggo abonnement. Dit inactieve Mijn Ziggo abonnement heb ik losgekoppeld. Dit @home e-mailadres is nu dus nog alleen in gebruik voor My Vodafone.
Met het j****@interactus.nl. emailadres is recent een Mijn Ziggo account aangemaakt. Voor beide omgevingen heb je dus nog een aparte inlog. Als je dit wilt samenvoegen is dit vanaf heden mogelijk, aangezien ik bij het @home e-mailadres het inactieve Mijn Ziggo account heb ik verwijderd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.