Ik wil graag mijn oude Ziggo account loskoppelen van Vodafone. We zijn namelijk net weer opnieuw lid van Ziggo zijn geworden, maar dan wel met een nieuw klantnummer. Dus ik wil straks ons nieuwe Ziggo account weer koppelen aan mijn Vodafone account. Kunt u daarbij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @jacorobben, goedemorgen en welkom hier!
Wat leuk dat je weer opnieuw klant bij Ziggo bent geworden. Een nieuw abonnement betekent natuurlijk ook een nieuw klantnummer en een nieuw Mijn Ziggo account. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Ik zag dat je voor het nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Je kunt de accounts nu samenvoegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de gegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.
Hi @jacorobben, goedemorgen en welkom hier!
Wat leuk dat je weer opnieuw klant bij Ziggo bent geworden. Een nieuw abonnement betekent natuurlijk ook een nieuw klantnummer en een nieuw Mijn Ziggo account. Ik heb het oude Mijn Ziggo account voor je losgekoppeld van My Vodafone. Ik zag dat je voor het nieuwe Ziggo abonnement al een account hebt aangemaakt met een ander e-mailadres. Je kunt de accounts nu samenvoegen. De inloggegevens van My Vodafone zullen dan ook de gegevens worden van je nieuwe Mijn Ziggo account.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.