ceessep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Os Upgrade

HELPIk heb online mijn OS geupgrade naar 4.7.0.181. Deze was afgelopen week beschikbaar en verder gewoon goed geinstalleerd.Nu heb ik ineens problemen met mijn inboxen.- Als ik op mijn BB mail wis, meerdere berichten tegelijk, dan hangt mijn toestel. Hij geeft de pop-up “Bezig met verwijderen” en ik kan uit dat scherm komen door op de rode hoorn te drukken. Ga ik weer naar mijn mail inbox, dan staat het scherm ongewijzigd op “Bezig met…..- Als ik na op de rode hoorn getoetst te hebben naar mijn sms ga en daarna naar mijn mail, dan is het probleem opgelost, maar is de mail niet verwijderd.        Mail 1 voor 1 verwijderen geeft geen problemen.-          Als ik een SMS ontvang dan gaat het goed (gewoon geluid en gewoon in mijn inbox op het scherm)- Als ik een sms verstuur en ik krijg daar antwoord op, dan hoor hoor ik het geluid niet en als ik op de SMS toets klik, staat de sms niet in mijn inbox, maar ik zie wel een icoontje dat er een nieuwe sms is- Als ik vervolgens naar mappen ga en dan naar sms inbox, dan vind ik de ingekomen sms. Als ik weer afsluit en naar de inbox onder de sms knop ga dan staat deze sms er niet.-          Als ik vervolgens mijn toestel opnieuw opstart (of ik zet mijn instellingen op gecombineerd en daarna weer op afzonderlijk), dan staat de sms ineens keurig in mijn gecombineerde inbox. Wie weer wat er aan de hand is en/of hoe ik dit op moet lossen?
1 Reactie 1
Christiaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn advies zou zijn, ga hem updaten naar versie 5.0
Ik heb versie 4.7.0.181 al een tijd geleden geïnstalleerd, gaf bij mij ook vele bugs.
Deze zijn allemaal verholpen in versie 5.0. Ook is het probleem met spraakgestuurd bellen gelukkig opgelost.

Mocht deze upgrade niet werken, kun je je blackberry altijd nog downgraden.

http://www.berryosfiles.com/downloads/os/9500/5.0.0.425.zip
Dit is een Australische uitgave van Vodafone. Maar hij installeert de Nederlandse versie.

Succes, we horen het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic